در بیست و هفتمین روز فروردین ماه فرماندارو رئیس ستاد انتخابات شهرستان در همایش حضور حداکثری جامعه ورزشی و جوانان شهرستان در انتخابات که با حضورجمعی از ورزشکاران ، مربیان و هیاتهای ورزشی و قهرمانان در سالن ورزشی آزادگان بندرگز برگزار گردیده بود طی سخنانی گفت : حضور پرشورمردم در صحنه انتخابات نشانه عظمت ، فهم انقلابی و شعور سیاسی است.

 به گزارش کناره" علی اصغر میرزایی " با تقدیر و تشکر از همکاری همه عوامل در زمینه ترقی و پویایی ورزش شهرستان و آرزوی موفقیت و سرافرازی جوانان ورزشکار در همه عرصه ها بویژه ورزش و اخلاق ، اظهار داشت : مهم این است که اول اخلاق و رفتار و منش پهلوانی را نهادینه کنیم وسپس در جهت کسب مقام و قهرمانی گام برداریم.

وی افزود : ما جدای از میدانها و مسابقات ورزشی بناست در یک مسابقه و امتحان بزرگ دیگری شرکت کنیم که در این مسابقه همه مردم شریف و انقلابی ایران ، قراراست مشارکت نمایند و آن شرکت و حضور پرشوردردوانتخابات مهم و در پیش رو ، دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاست که بطور همزمان در 29 اردیبهشت ماه سالجاری در سراسرکشور عزیز ایران برگزار می گردد.

فرماندارو رئیس ستاد انتخابات شهرستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت ، مقام معظم رهبری فرمودند : حضور کاندیدا ها در عرصه رقابت ، حضور در عرصه مسابقه خدمتگذاری است . یعنی ما در انتخاب افرادی که قرار است در پای صندوقهای رای انتخاب بکنیم باید مشخصه ها و ویژگیها وبرنامه های افراد را در نظر بگیریم و به افراد لایق و توانمندی که آمادگی خدمت و خدمتگذاری را دارند توجه بکنیم .

وی به ویژگیها و مشخصات ریاست جمهوری که در قانون اساسی و انتخابات مطرح است از رجال سیاسی و مذهبی کشور باشد یعنی کسانی که در صحنه های مختلف سیاسی و مذهبی انقلاب جزو سرآمد و افراد مطرح باشند و دومین مشخصه مدیر و مدبر باشد یعنی به کسانی توجه بکنیم که توانایی مدیریت کشور را داشته باشند .

وی گفت : مقدمه و زیر بنای کار این است که ما به کاندیداهای شوراهای شهر و روستا توجه بکنیم و این توجه و انتخاب افراد لایق و توانمند قطعا بازوان قوی و کارآمدی برای رئیس جمهورمنتخب و دولت خواهد شد.

میرزایی کنکاش و توجه و پژوهش ما به شاخصه ها و مشخصه های کاندیداها توجه به سرنوشت خود و کشور دانست و گفت : انتخاب افراد دلسوز ، لایق و توانمند و انقلابی در عرصه اجرایی و خدمتگذاری کشور ، خدمت به همه جامعه خواهدبود.

varzeshkaran va farmandar5353564 1

varzeshkaran va farmandar5353564 1

varzeshkaran va farmandar5353564 1

varzeshkaran va farmandar5353564 1

varzeshkaran va farmandar5353564 1

varzeshkaran va farmandar5353564 1

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار