مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پیگیری پروژه فرهنگی و هنری ٢ شهرستان بندرگز و نوکنده به گلستان سفر کرد.

به گزارش کناره، محسن فانی در این سفر برای اطلاع از چگونگی روند کار پروژه مجتمع‌های فرهنگی، هنری در شهرستان بندرگز حاضر شد.

هنرمندان بندرگز در این دیدار به کمبود فضا برای انجام تمرینات هنری و نشست‌های فرهنگی اشاره کردند و خواستار تکمیل پروژه‌های در دست اجرا برای رفع این مشکل شدند.

بر اساس این گزارش، بازدید مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از پروژه‌های مجتمع فرهنگی، هنری بندرگز انجام‌شد که رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس و عضو شورای شهر، شهردار، امام جمعه و فرماندار بندرگز حضور داشتند.

این گزارش می افزاید بازدید از مجتمع فرهنگی، هنری نوکنده که تاکنون ٥٠درصد پیشرفت فیزیکی داشته از دیگر برنامه‌های سفر محسن فانی به گلستان بود. در این بازدید امام‌جمعه نوکنده به ظرفیت و پتانسیل بالای هنرمندان این شهر اشاره کرد و گفت: داشتن فضای فرهنگی به رشد و شکوفایی جوانان هنرمند این شهر کمک زیادی خواهد کرد.

در خاتمه این بازدید مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قول پیگیری مباحث مطرح‌شده این ٢شهرستان را به هنرمندان بندرگز و نوکنده داد.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار