صبح امروز مورخ 19 فروردین ماه سال 96 اولین دوره آموزشی آشنایی با قوانین انتخابات ویژه اعضای هیات اجرایی شهرستانهای بندرگز و کردکوی در سالن اجتماعات فرمانداری بندرگز برگزار شد.

 به گزارش کناره، این دوره آموزشی با هدف ارتقا سطح دانش اعضای هیات اجرایی و آشنایی آنها با قوانین و موضوعات مرتبط  در راستای تشریح  وظایف و مسئولیتهای اجرایی  قانونی برای برگزاری انتخابات  دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکیل شد.

علی اصغر میرزایی  فرماندار  و رئیس ستاد انتخابات شهرستان بااشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و ریاست جمهور در رابطه با انتخابات و اهمیت آن گفت :  انتخابات یک امر ملی و تاثیر گذار و تعیین کننده  در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .

وی با توجه بر تاکید استاندار گلستان  مبنی بر اینکه همه دست اندرکاران و مجریان انتخابات باید قانون را بخوانند و بدانند ، آموزش را از ارکان مهم انتخابات خواند و  اظهار داشت  : با توجه به وظایف و مسئولیتهای قانونی هیات اجرایی ،  داشتن آگاهی ،  اطلاعات کافی و کامل عوامل اجرایی  نقش بسزایی در برگزاری و سلامت انتخابات دارد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بندرگز گفت : همه باید با  همراهی و همدلی ، تعهد و پایبندی به قانون و مقررات  برای  حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات و همچنین  برگزاری مطلوب و سالم آن کمک نماییم تا همانند انتخابات گذشته مایه افتخار وسرافرازی دوستداران نظام و یاس و ناامیدی دشمنان  نظام  باشد.

dore entekhabat 1516846 4

dore entekhabat 1516846 3

dore entekhabat 1516846 2

dore entekhabat 1516846 1

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار