رییس میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بندرگز گفت : ۱۴ هزار و ۳۸۷ نفر بازدید با آغاز مسافرت های نوروزی از جاذبه های طبیعی ، گردشگری و تاریخی این شهرستان انجام شد.

به گزارش کناره ، محمدطاها عسگری در گفت و گوبا خبرنگار کناره اظهار داشت : از این تعداد دو هزار و ۴۸ نفر از مراکز و بناهای تاریخی شامل میدان فانوس و ساختمان گمرگ و  ۱۲ هزار و ۳۳۹ نفر از جاذبه های طبیعی و توریستی شهرستان شامل پارک جنگلی باغو ، جنگل نرگسی نوکنده و کمپینگ روستای گزشرقی و ساحل دریا بازدید کردند.
وی بیان کرد : با آغاز مسافرت های نوروزی از بیست و ششم اسفند ۹۵ الی سوم فروردین ، ۵۱ مورد بازرسی نظارتی از کمپ ها، مهمانسراها، مجتمع های بین راهی و سایر‌ مراکز خدمت رسانی به مسافران نوروزی انجام شد.
دبیر ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان بندرگز افزود : با آغاز طرح خدمات سفر نوروزی ، کتابچه راهنمای گردشگری ، جاذبه های طبیعی ، تاریخی و نقشه شهرستان بندرگز چاپ و برای معرفی در اماکن مختلف بین مسافران توزیع شده است.

گفتنی ایست شهرستان ساحلی بندرگز در مرز استان گلستان و مازندران و در جاده بین المللی تهران - مشهد قرار دارد و از نعمات دریا ، جنگل و بنایهای تاریخی زیبا برخوردار است.

/انتهای پیام

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار