امام جمعه بندرگز گفت : در آستانه ی انتخابات فتنه جدیدی در کشور در حال شکل گیری است که هدف آن دو قطبی کردن جامعه با تضعیف نهادهای انقلابی توسط دشمنان خارجی و برخی خواص داخلی می باشد .

به گزارش کناره ، حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی امام جمعه بندرگز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: فتنه جدید در آستانه ی انتخابات ، دوقطبی کردن جامعه با تضیف نهادهای انقلابی توسط دشمنان خارجی و برخی خواص داخلی می باشد که در قالب اجرای پروژه عقیم سازی نهاد سپاه و تضعیف نقش و جایگاه ولایت فقیه در کشور است.

پروژه عقیم سازی سپاه کلید خورده است

وی افزود: تاکید مقام معظم رهبری در مسائل سیاسی پرهیز از دوقطبی شدن جامعه است ، آیت الله خامنه‌ای هرگونه دو قطبی سازی جامعه را رد نمودند، مگر دو قطبی انقلابی و ضدانقلابی که می فرمایند با دو قطبی استکبار و ضد استکباری یکسان است و این درحالی است که دشمن با فتنه ای جدید در انتخابات پیش رو بدنبال دو قطبی کردن جامعه می باشد .

حجت السلام حسینی با اشاره به توانمندی های موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سخنان رئیس جمهمور آمریکا در کنگره در خصوص افزایش تحریم ها علیه ایران به بهانه آزمایش موشکهای سپاه اظهار داشت: پروژه عقیم سازی سپاه کلید خورد و غرب و استکبار جهانی به دنبال این هستند که سپاه را در لیست گروه ها تروریستی قرار دهند.

برخی ها به دنبال القاء دخالت نظامیان در انتخابات هستند

امام جمعه شهرستان بندرگز گفت: متاسفانه برخی از خواص داخلی دانسته یا نادانسته آب به آسیاب معاندین و کودتاچیان و اصحاب جاسوسی و شبکه های رسانه ای دشمن ریخته و در یک موضع گیری ابهام برانگیز ضرورت ایستادگی در برابر دخالت نظامیان در انتخابات را مورد تاکید قرار داده و عملا به مخاطبین و اصحاب رسانه اینطور القأ می کنند که نظامیان در انتخابات دخالت می کنند و این بیانات به تیتر یک رسانه های بیگانه تبدیل شده است .

وی افزود: در واقع فتنه گران به دنبال این هستند تا در فتنه آینده تحت عنوان « پروژه عقیم سازی سپاه » سپاه را به عنوان مانع اصلی ناکامی خود از میدان انتخابات دور سازند . درصورتی که نقش و رسالت قانونی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ناکامی کودتاچیان آمریکایی و فتنه گران غیر قابل انکار بوده و همواره بغض و کینه کودتاچیان و فتنه گران را در پی داشته است.

حجت السلام حسینی با اشاره به بیان امام راحل (ره) در خصوص نقش و جایگاه سپاه پاسداران تصریح کرد: این جمله حضرت امام (ره) که می فرمایند : « اگر سپاه نبود ، کشور هم نبود » برای تعارف یا افزایش روحیه پرسنل سپاه نبوده بلکه فرمایشی مسئولیت آور بوده است و تاکیدهای مکرر ایشان بر بقا و تقویت سپاه را در امنیت گذشته، حال و آینده ترسیم کرده است و تاکیدهای مکرر ایشان بر بقا و تقویت سپاه، گویای اعتقاد و اعتماد عمیق ایشان به این نهاد انقلابی بوده است.

مردم انقلابی با کنایه گویان مماشات نخواهند کرد 

امام جمعه بندرگز در ادامه اظهار داشت : در روزهای اخیر از برخی تریبون ها توسط یکی از مقامات رسمی کشور در باب طعن و کنایه به ساحت مقام عظمای ولایت به سمع و نظر مردم شریف ایران اسلامی رسیده ، موجبات تعجب و تاسف شدید و تکدر خاطر خانواده های شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و امت حزب الله شده است.

وی در پایان افزود: امید آنکه عصبیت های ناشی از عدم توانمندی در حل مشکلات کشور باعث پرگویی های پرهزینه نگشته و آستانه صبر مردم نجیب ایران مورد آزمون قرار نگیرد ، چرا که ملت انقلابی و شهید پرور تحمل جسارت به جایگاه رهبری را نداشته و با کنایه گویان مماشات نخواهند کرد ، چرا که قوام نظام جمهوری اسلامی وابسته به حفظ حریم ولایت فقیه است.  

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار