نمایشگاه آثار نقاشی زینب علی نیا گرجی بانوی هنرمند بهشهری در بندرگز گشایش یافت.

به گزارش کناره ،عصر دیروز نمایشگاه نقاشی بانوی هنرمند بهشهری زینب علی نیا گرجی در کافه هنر بندرگز افتتاح شد.

زینب  علی نیا گرجی در گفت و گو با خبرنگار کناره درباره این نمایشگاه اظهار داشت : این نمایشگاه با 32 اثر از تابلو هایی با تکنیک های مختلفی در سبک های رنال و تصویر سازی می باشد.

این بانوی هنرمند افزود : این آثار ، از کارهای قدیمی بنده است و به نوعی ناستالژی هنری ام محصوب می شود ، در کارهای جدیدم تکنیک کلاژ را به عنوان روش اصلی خود انتخاب کرده ام و در این زمینه مشغولم. .

وی درباره سابقه فعالیت های خود گفت: کاردانی نقاشی و کارشناسی گرافیک گرایش تصویر سازی دارم و حدودا 15 سال است که در این زمینه فعالیت می کنم.

علی نیا که ساکن بهشهر است ادامه داد: نمایشگاه های قبلی ام در شهرهای بهشهر، ساری، قائمشهر، بابل، تهران و کرج بوده و در حال حاضر هفدهمین نمایشگاهم را در شهر زیبا و ساحلی بندرگز برپا کرده ام.

وی با اشاره به هدف برپایی نمایشگاه در بندرگز گفت : هدفم از برپایی نمایشگاهی در بندرگز ایجاد ارتباط بیشتر بین هنرمندان بهشهر و بندرگز و تبادل علم و فن بین هنرمندان این دو شهر است .

علی نیا گرجی تصریح کرد: تصویرگری کتاب و تدریس هم از دیگر فعالیت های من در موسسات خصوصی است و بیمه هنرمندان هم هستم از سویی دیگر عضو انجمن توسعه هنر معاصر و عضو انجمن تجسمی بهشهر هم هستم.

گفتنی ایست این نمایشگاه تا 18 اسفند در مکان کافه هنر بندرگز ،جنب پارک جنت دایر می باشد و علاقمندان ساعات 11 الی 21  می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

HONAR28542 1

HONAR28542 1

HONAR28542 1

HONAR28542 1

HONAR28542 1

HONAR28542 1

/انتهای پیام

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار