مردم شهرستان بندرگز با امضا طوماری و ارسال به رئیس مجلس شورای اسلامی از وی خواستند تا فردی آگاه و امین برای بررسی وقایع 22 بهمن بندرگز و دروغ بزرگ نمایندگان استان گلستان در مجلس در خصوص بر هم زدن سخنرانی شیخ مازنی در راهپیمایی 22 بهمن بندرگز اعزام کند.

به گزارش کناره ، در پی نامه کذب نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر برهم زدن سخنرانی حجت الاسلام مازنی در بندرگز توسط اقلیتی ضد قانون ، مردم شهرستان بندرگز طوماری را امضا کردند .

این طومار خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نوشته شده و نامه نمایندگان گلستان را کذب و مردود دانسته و از ریس مجلس خواستند تا فردی امین و آگاه برای بررسی وقایع 22 بهمن بندر گز به این شهر سفر کند .همچنین اشاره شده که شیخ مازنی به دلیل مخالفت اعضای شورای تامین استان و حضور گسترده مردمی اصلا برای راهپیمایی به میان مردم نیامد .در بخش هایی از این طومار آمده است :

1 – از سوی شما فرد امین و آگاه برای بررسی وقایع 22 بهمن بندرگز حضور و نتیجه را به شما برساند .
2 – انتخاب آقای مازنی به عنوان سخنران 22 بهمن شهرستان از سوی فرماندار و تیم پشت صحنه ایشان و صرفا به دلیل حمایت مازنی از سران فتنه و با هدف تطهیر چهره فتنه گران صورت گرفته است .
3- با توجه به مواضع ساختار شکنانه آقای مازنی در پذیرش ولایت فقیه و بی توجهی به خط قرمز انقلاب و حکم نورانی اسلام و امام و رهبر در یاغی بودن سران فتنه در مجموع روحیه عمومی جریحه دار و موجب اعتراض همه مومنان گردید .
با توجه به موارد ذکر شده اعضای شورای تامین شهرستان حضور نامبرده را به عنوان سخنران به صلاح ندیدند و آن را کتبا اعلام نمودند .
4 – مردم بندرگز جشن بی سابقه ای در رور 22 بهمن بدون کوچکترین حادثه ای  به نمایش گذاشتند .
5 – متاسفانه مجمع نمایندگان استان گلستان طی نامه ای به جنابعالی اصل موضوع خیزش عمومی ضد فتنه مردم شهرستان را که سرمایه نظام و انقلاب اسلامی است و تکیه آقایان بر صندلی وکالت نیز مدیون این روحیه می باشد را نادیده گرفته و به زعم خود به دنبال یافتن و برخورد با اقلیتی به اصطلاح ضد قانون هستند .
6 -  ضمنا آقای مازنی در روز 22 بهمن به دلیل مخالفت اعضای شورای تامین استان و حضور گسترده مردم از شرکت در راهپیمایی خودداری نموده است .
7 – لذا تقاضا داریم که نمایندگان محترم وقت خود را صرف مطالبات واقعی و بر زمین مانده مردم نموده و از حواشی منتسب به جریان فتنه آمریکایی پرهیز نمایند .

/عدالت خواهان گلستان

/انتهای پیام

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار