فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص قهر مردم با فتنه گران ، نشان دهنده حمایت معظم له از اقدام انقلابی مردم بندرگز و علی آباد کتول می باشد .

به گزارش کناره به نقل از گلستان ما ؛ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز در دیدار با مردم آذربایجان شرقی با اشاره به تعبیر مطرح‌شده در روزهای اخیر با عنوان «آشتی ملی» اشاره و و با بی‌معنی دانستن این تعبیر و انتقاد از پر و بال دادن به آن در روزنامه‌ها، گفتند: مگر مردم با هم قهر هستند که بخواهند آشتی کنند؟

ایشان با اشاره به اینکه قهری وجود ندارد، تصریح کردند :  البته مردم ما با کسانی که در سال 88 به روز عاشورای حسینی اهانت کردند و با قساوت و لودگی و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهر هستند و با آنها آشتی هم نمی‌کنند.

معظم له  افزودند: البته کسانی که با اصل انقلاب مخالف بودند و می‌گفتند «انتخابات بهانه است و اصل نظام هدف ماست»، عده‌ای معدودند و در مقابل اقیانوس عظیم و پر طراوت ملت ایران، فقط یک قطره کوچک هستند.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: مردم ایران در جایی که پای اسلام، ایران، استقلال و ایستادگی مقابل دشمن در میان است، با همه وجود ایستاده و با یکدیگر متحد و مجتمع هستند، البته ممکن است در فلان قضیه سیاسی دو نفر با هم اختلاف‌نظر داشته باشند، اما این چیز مهم و مؤثری نیست و مسئله‌ای عادی و طبیعی به‌شمار می‌رود.

فرمایشات مقام معظم رهبری در واقع حمایت قاطعانه از رفتار انقلابی مردم بندرگز در مخالفت با سخنرانی شاگرد شیخ فتنه گر در مراسم راهپیمایی 22 بهمن بندرگز و همچنین خروش انقلابی مردم علی آباد کتول در ممانعت از سخنرانی محکوم امنیتی و فعال مستقیم فتنه 88 در این شهر ولایی می باشد .

همچنین ضروری است نماینده ولی فقیه در استان گلستان و استاندار گلستان نیز با تبعیت از فرمایشات مقام عظمای ولایت ، بهانه جویی های اخیر اندک حامیان فتنه گران در استان گلستان را با با قاطعیت پاسخ دهند ودر آستانه انتخابات فضای استان را دو قطبی و سیاسی نکنند .

انتهای پیام /

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار