مردم انقلابی شهرستان بندرگز امروز 22 بهمن مانع سخنرانی احمد مازنی نماینده اصلاح طلب تهران و  شاگرد شیخ فتنه گر در راهپیمایی شدند .

به گزارش کناره، مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهرستان بندرگز همانطور که پیش بینی می شد با حواشی گسترده ای همراه بود .

از چند روز گذشته و با انتخاب احمد مازنی نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران راهپیمایی 22 بهمن بندرگز موجی از مخالفتهای مردمی در منطقه شکل گرفت و برخی مسئولان استانی نیز به عواقب این انتخاب و سخنرانی وی اعتراض کرده و هشدار دادند .

اما امروز مردم بندرگز با شعارهای مرگ بر فتنه گر و تهیه پلاکاردهایی با همین مضامین راهپیمایی پرشور خود را آغاز کردند و به طرف مسجد جامع حرکت کردند.

احمد مازنی نیز با توجه به مخالفتهای گسترده مردمی نتوانست در این مراسم سخنرانی کند و حجت الاسلام کشیر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بندرگز سخنرانی کرد .

 

rahpaymaee29846225 53

تعداد اندکی از اصلاح طلبان بندرگز نیز با انحراف در افکار عمومی خواهان تغییر مسیر راهپیمایی 22 بهمن به سمت ساحل دریا بودند که با نامه شورای هماهنگی و ایستادگی مسئولان انقلابی بندرگز از این نقشه  باز ماندند. 

در واقع راهپیمایی 22 بهمن متعلق به نظام و مردمی هست که در راه آن جان خود را از دست داده اند و برخی از مردم می گویند اینکه کسی با صدای بلند و با افتخار خود را شاگرد شیخ فتنه گر و ساده لوح یعنی کروبی معرفی کند ، شیخی که به دنبال تغییر در حکومت ایران بود و فتنه 88 را با آن همه خسارت برای نظام ایجاد کرد ، چطور توقع دارد که مردم پای سخنرانی وی بنشینند و نهادهای انقلابی نیز سکوت کنند.

در واقع این حرکت مردمی فریاد خفته در سینه مردم این خطه است که از ابتدای انقلاب دل در گروی انقلاب و نظام داشته اند و فراز و نشیب های روزگار نتوانست آنها را از مسیر ولایت دور سازد .

شهرستان بندرگز از دیرباز شهری پر از حواشی سیاسی بود و همواره پا به پای انقلاب ایستادگی کرده است و در مقابل دشمنان نظام وانقلاب جمهوری اسلامی ایران ، محکم و قدرتمند ایستاده است.

photo 2017 02 10 12 51 27

انتهای پیام /

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار