"محمد رضا قربانی" مدیر کل راه آهن شمال شرق ۲ در گفتگو با خبرنگار ما، در خصوص برنامه های این نهاد در شهرستان بندرگز گفت: راه آهن استان با مسئولین شهرستان بندرگز رابطه خوبی دارد.

به گزارش کناره، "محمد رضا قربانی" مدیر کل راه آهن شمال شرق ۲ در گفتگو با خبرنگار ما، در خصوص برنامه های این نهاد در شهرستان بندرگز گفت: راه آهن استان با مسئولین شهرستان بندرگز رابطه خوبی دارد و در همین راستا ۵۰ درصد زیباسازی و ایجاد فضای سبز معابر حاشیه خطوط ریلی در این شهرستان را بر عهده می گیرد.

وی افزود: اداره کل راه  آهن شمال شرق ۲ ، طی تفاهم نامه ای، اقدامات لازم را در خصوص زیبا سازی معابر حاشیه خطوط ریلی انجام خواهد داد و در رابطه با ساخت پل روگذر در این شهرستان نیز که مطرح شد، اگر شهرداری ۴۰% هزینه و آزاد سازی محور و رفع موانع را انجام دهد، ما این آمادگی را اعلام میکنیم که ضلع شرقی را که از سوی شهرداری پیشنهاد شده است را مورد بررسی و مطالعات لازم را برای جابجایی خطوط ریلی در این شهرستان را پیگیری و عملیاتی کنیم.

"قربانی" اشاره ای هم به پروژه دو خطه کردن بندر گز – سبز دشت ( قره تپه) داشت و تصریح کرد: پروژه دو خطه کردن بندرگز – سبزدشت در حال اجرا می باشد که با بهره برداری از این پروژه شاهد افزایش سرعت قطار های مسافری و باری در حوزه ریلی این منطقه خواهیم بود و انشا ا… شاهد تحول در شهرستان بندرگز خواهیم بود.

مدیر کل راه آهن شمال شرق۲ در پایان افزود: ما این آمادگی را داریم که با شهر های حاشیه خطوط ریلی در راستای زیبا سازی و خدمات به شهروندان ( ایجاد فضا های سبز در جوار خطوط ریلی ) با مسئولین آن شهرستان همکاری داشته باشیم./کاسب امین

بلیط چارتر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار