رئیس هیئت فوتبال بندرگز گفت: تیم فوتبال ساحلی ملوان در شهرستان بندرگز ماندنی شد.

به گزارش کناره ، فاضل جهانشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با توجه به بدهی و مشکلاتی که تیم ملوان بندرگز در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با آن رو به رو بود، مدیریت این تیم تصمیم به فروش امتیاز ملوان گرفت و متقاضیانی از دیگر استان‌ها برای خرید امتیاز اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: تاکید مدیریت ملوان و مجموعه شهرستان، حفظ تیم در بندرگز بود و به آقای مهدی خسرونژاد معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز و سرپست امور سما این دانشگاه پیشنهاد دادیم تا تیم ملوان را در اختیار بگیرد.

جهانشاهی تصریح کرد: با توجه به فعالیت ۱۵ ساله آقای خسرونژاد در بندرگز و علاقه به مردم شهرستان، ایشان پیشنهاد در اختیار گرفتن امتیاز ملوان را پذیرفتند و مراحل اداری و قانونی نیز برای انتقال باشگاه انجام شد و قرار بر این است که استفاده از بازیکنان بومی و فعالیت تیم در شهرستان بندرگز ادامه دار باشد.

وی ادامه داد: جلسه ای با حضور نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان گلستان برگزار کردیم و آنها نیز نگاه ویژه‌ای به نماینده فوتبال ساحلی گلستان در لیگ برتر فوتبال ساحلی خواهند داشت.

افتتاح دفتر و احداث ورزشگاه، مهم‌ترین برنامه‌های مالک جدید است

رئیس هیئت فوتبال بندرگز با اشاره به بدهی‌های گذشته تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز گفت: آقای خسرونژاد تعهد پرداخت بدهی ۱۱۰ میلیون تومانی تیم ملوان بندرگز را انجام داده و این در حالی است که اقدامات ایشان هیچ ارتباطی به دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز ندارد.

جهانشاهی افزود: با توجه به حضور مالک جدید باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندرگز، احتمال تغییراتی در کادر فنی و مدیریتی باشگاه وجود دارد، اما آقای خسرونژاد می‌خواهد از ظرفیت نیروهای بومی در تیم ملوان استفاده کند.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های مالک جدید تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز یادآور شد: به زودی دفتر رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندرگز افتتاح می‌شود و احداث ورزشگاه اختصاصی نیز از دیگر برنامه‌های مدیریت جدید است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز سابقه ۶ سال حضور در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را دارد و پیش از واگذاری به مهدی خسرونژاد، تحت مالکیت مهدی تبیانیان قرار داشت.

مهدی تبیانیان با اتمام لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در فصل گذشته، به دلیل بدهی‌های سنگین، امتیاز تیم ملوان بندرگز را به فروش گذاشته بود.

دیدگاه‌ها   

0 #1 payam bandargaz 1395-09-11 17:01
با سلام، کار پسندیده ایست اما شبهاتی مطرح میکنه که چرا دانشگاه ازادیا به سمت دیگهای طوق داده میشن فکر کنم دیگه دانشگاه مشتری نداره و باید بفکر راه جدیدی بری سمت های اجتماعی دیگری باشند و ملت ساده و نااگاه رو دست بسر کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار