فعال سیاسی اجتماعی غرب گلستان گفت: بنده توهین های صورت گرفته به مدافعان حرم و ولایت را محکوم می کنم و اعلام می کنم که تا آخرین نفس و آخرین قطره خونمان حامی ولایت و آل الله هستیم .

به گزارش کناره ،  رحمت جلالی از فعالین سیاسی اجتماعی غرب گلستان در گفتگو با خبرنگار کناره با اشاره به اهانتهایی که در جریان تریبون آزاد دانشجویی دانشگاه منابع طبیعی گرگان نسبت به روحانیت و شهدای مدافع حرم رخ داد ، واکنش نشان داد.
رحمت جلالی گفت: بنده این توهین هایی که صورت گرفته را محکوم می کنم و اعلام می کنم که تا آخرین نفس و آخرین قطره خونمان حامی ولایت و آل الله هستیم .
وی تصریح کرد: مسئولین دانشگاه باید پاسخگو باشند که چرا بساطی مهیا شود تا هر کس و ناکسی بخودش اجازه بدهد به ساحت ولایت و شهدا جسارت کند.
جلالی با اشاره به اینکه مسئولین استانی نیز نباید در خصوص چنین مسائلی و تکرار آن بی تفاوت باشند خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهد سکوت برخی مسئولان استانی در این زمینه هستیم در حالیکه سکوت در مقابل اهانت به مرجعیت و ولایت و شهدایی که زن و فرزند و جان شیرین خود را رها کرده و برای دفاع از ال الله می جنگند ، پذیرفتنی نیست .
این فعال سیاسی اجتماعی تاکید کرد: بسیجیان و ولایتمداران در این خطه زنده اند و اجازه هیچگونه تعدی به حریم ولایت و فرهنگ پاک ایثار و شهادت را نخواهند داد چرا که اعتقاد داریم امنیت و آسایش امروزمان را مدیون این شهدا هستیم .
جلالی اذعان کرد: نباید بدون حساب و کتاب سخنی به زبان آورد و دانشجویان و جوانان باید یاد بگیرند که در محافل عمومی سخنانی بر زبان برانند که ارزشهای جامعه را مورد هدف قرار ندهد .
وی سمپاشی ماهواره ها و تلگرام را در گسترش دروغ پراکنی در جامعه موثر دانست و افزود: بسیاری از این توهین ها ریشه در نفوذ دشمنان از طریق رسانهای نوین مانند شبکه های اجتماعی در بین جوانان دارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار