هفتمین جلسه کمیته رفع موانع تولید ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بندرگز با حضور مرئیس سازمان صنعت معدن استان گلستان ، مسئولین شهرستانی و صاحبان واحدهای تولیدی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری بندرگز برگزار شد.

حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، ضمن تشکر از فرماندار و مسولین شهرستان و واحدهای تولیدی و بانک ها بویژه بانک ملی و کشاورزی خواستار تلاش بیشتر واحدهای صنعتی برای افزایش تولید و ایجاد اشتغال شد .

قوانلو افزود : هر گونه قطعی برق و گاز واحدهای صنعتی باید تنها با هماهنگی فرماندار انجام شود و بانک ها در روند کارشناسی پرونده ها تسریع نمایند.

قوانلو گفت : کل واحدهای شهرستان بندر گز که تسهیلات آنها در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مصوب شده 76 واحد جهت دریافت871  میلیارد تومان بوده که تا کنون 16 واحد صنعتی و تولیدی این شهرستان از تسهیلات رونق تولید به مبلغ 16 میلیارد و 760 میلیون تومان بهره مند شده اند .

فرماندار بندرگز نیز در این جلسه گفت : همه ما  تعصب ملی و مذهبی و  انقلابی به  این نظام و انقلاب داریم ، زیراکه  متعلق به همه ماست.

وی افزود : اگر در شرایط فعلی یک کشوری امن و با امنیتی در دنیا هستیم مدیون فداکاری و ایثار گریهایی است که مردم وملت ما در حوزه ها و عرصه های مختلف برای تثبیت و پایداری و خودکفایی کشور و نظام ما از خود نشان دادند.

فرماندار بندرگز با اشاره به تحریمهای ظالمانه دشمنان و عملکرد بی نظیر سرداران دیپلماسی که کشور را از خطرات خصمانه نجات دادند اشاره کرد و گفت : با همکاری همه ملت و هدایت و حمایتهای مقام معظم رهبری و سیاستهای دولت تدبیر و امید ، بهانه ها و دلایل واهی و بی مورد از دشمنان سلب شد.

میرزایی گفت : ما باید در حوزه اقتصاد و عرصه اقتصادی به گونه عمل و حرکت کنیم که با تلاش و کوشش و ایفای نقش و وظیفه شناسی  هم کشور را از معظلات و مشکلات اقتصادی نجات دهیم و هم توطئه دشمنان را خنثی نمائیم.

دراین جلسه محمد فیاضی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان بندرگز و دبیر کمیته رفع موانع تولید ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بندرگز گزارش شش ماهه این کمیته را ارائه نمود .

گفتنی است در ادامه این جلسه ، مشکلات واحدهای صنعتی با بانک ها در زمینه دریافت تسهیلات و سایر مسائل و مواردی که واحدها با سایر نهادها و ادارات خصوصا مشکلات با ادارات برق و گاز داشتند مطرح و بررسی شد .

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار