علی رغم وعده رئیس اداره ورزش و جوانان بندرگز مبنی بر تکمیل سالن ورزشی صدرا ، هنوز این پروژه به بهره برداری نرسیده است.

  به گزارش کناره، آذر ماه سال قبل بود که رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرگز در جلسه با پیمانکار جدید ، از تکمیل و افتتاح سالن ورزشی صدرا در خرداد ماه 95 خبر داده بود و مفاد این جلسه در سایت اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرگز تحت خبرِ" طلسم تکمیل سالن صدرای بندرگز شکست" منتشر شد که ما آن را تحت همین عنوان منتشر کردیم.

محسن مردانی از تامین اعتبار این پروژه در سفر ریاست جمهوری در سال 93 و تحویل آن به پیمانکار جدید گفته بود و از تکمیل و بهره برداری این سالن تا 6 ماه دیگر خبر داده بود.

اما با گذشت بیش از 9 ماه متاسفانه این وعده مسئولین هم عملی نشده و این پروژه مهم شهرستانی همچنان رنگ و بوی تکمیل و افتتاح را به خود ندیده است .

این ساختمان نیمه کاره به جای ایجاد سرگرمی و پرکردن اوقات فراغت جوانان، 20 سال است که بلااستفاده افتاده است و مردم با عبور از کنارآن بی تفاوت رد شده و گویی که امیدی به افتتاح و فعال شدن آن ندارند .

برای یک بار هم شده باید این مساله به صورت ریشه ای مورد بررسی قرار گیرد که چرا با گذشت این همه سال ، به دلایل مختلف باید پول بیت المال به هدر برود؟ اگر مشکل از پیمانکاران است چرا در عقد قرارداد با آنان دقت لازم صورت نمی گیرد که اگر کاهلی از طرف آنان انجام شد، ملزم به پرداخت خسارت شوند؟

در سفر ریاست محترم جمهوری به استان گلستان در سال 93 ، وقتی آقای ترکان به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به بندرگز آمده بود در بازدید از سالن صدرا در توضیح فرماندار بندرگز نسبت به هزینه های انجام شده برای این سالن گفته بود: با این مبلغی که شما تا بحال برای تکمیل این سالن صرف کرده اید من یک سالن ورزشی کامل و مجهز به شما تحویل می دادم .

امیدواریم طلسم 20ساله افتتاح این پروژه ورزشی شهرمان هر چه سریع تر شکسته شود تا جوانان از ظرفیت های به وجود آمده از افتتاح این مکان بهره لازم را ببرند که این امر مستلزم پیگیری و رسیدگی جدی و دلسوزانه مسئولین ذیربط است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار