فرماندار بندرگز گفت: برای برنامه ریزی در کشور نیاز به آمار و اطلاعات دقیق و صحیح می باشد و سرشماری اینترنتی ما را به این امر کمک شایانی خواهد کرد .

به گزارش کناره ، ، زنگ سرشماری نفوس و مسکن توسط فرماندار شهرستان و با حضور مسئولین اجرایی شهرستان در هنرستان مائده نواخته شد .

علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان بندرگز در جمع دانش آموزان و معلمان و اولیاء دانش آموزان با اشاره به آغاز سرشماری نفوس و مسکن اظهار داشت : همزمان با  بازگشایی مدارس زنگ سرشماری عمومی نفوس و مسکن را داریم چراکه سرشماری عمومی نفوس و مسکن از 3 مهر ماه لغایت 24 مهر ماه بصورت اینترنتی توسط خانواده ها انجام خواهد شد و پس از آن تا آخر آبان ماه بصورت حضوری انجام خواهد شد .
میرزایی افزود: در کشور ما هر 10 سال سرشماری انجام می شود و برای برنامه ریزی در مورد مسائل اقتصادی ،  اجتماعی ، فرهنگی و ... نیاز به اطلاعات و آمار دقیق و صحیح می باشد و سرشماری اینترنتی می تواند ما را کمک شایانی نماید چراکه سرشماری اینترنتی صحیح تر است و هزینه کمتری صرف می شود  و این نیاز به مراجعه به درب منازل نخواهد بود و باید از ظرفیت آموزش و پرورش و معلمان استفاده کرد تا اطلاع رسانی دقیق توسط مدیران مدارس به دانش آموزان و اولیاء انجام گیرد تا در اولین فرصت سرشماری اینترنتی انجام گیرد .

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار