شهر بانو برهانی بخشدار مرکزی بندرگز دیروز در جمع دانش آموزان مدرسه توحید با نواختن زنگ مهر گفت:حضور دانش آموزان و معلمان در جامعه موجب تکاپو و تحرک جامعه است.

به گزارش کناره ، صبح دیروز شهربانو برهانی بخشدار مرکزی شهرستان بندرگز در مراسم زنگ مهر و آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه دخترانه توحید اظهار داشت ک روزهای آغازین مدارس از جهات مختلف حائز اهمیت است ، ایجاد نگرش‌ها ی مثبت، تقویت انگیزه تلاش و کوشش در تحصیل ،آشنایی با افراد مختلف در کلاس و جامعه و دوست یابی اینها وقایعی است که سرنوشت ساز است.

برهانی گفت : بی تردید پیشرفت جامعه در سایه علم و دانش و خرد است و ما باید برای مدارسمان تلاش کنیم ، چرا که دانش آموز در مدرسه بیشتر  با واقعیت های جامعه آشنا می شود تا در خانواده و اولین محیطی که فرزندان با جامعه واقعی آشنا می شوند محیط مدرسه است ، اینجاست که با مطالبات ، نیازها و امکانات محدود روبرو می شوند و اینجاست که تعارضات را درک می کنند ونیاز به قانون را و آشنایی به قانون را که تعیین تکلیف می کند .

وی با اشاره به وظایف و انتظاراتی که از دانش آموزان و معلمان می رود گفت:با همکاری و همدلی به دنبال برنامه های جدید باشند و همه کمک کنند تا دانش آموزان بهتر و راحت تر با زندگی اجتماعی خود آشنا شوند.
در امتداد مراسم نیز نمایشگاه عکس  از دفاع مقدس  در این مدرسه افتتاح شد.

borhani32789632 1

borhani32789632 1

borhani32789632 1

borhani32789632 1

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار