رئیس شبکه بهداشت بندرگز گفت : در شهرستان بندرگز 3 اکیپ دامپزشکی برای کنترل سلامت دام  در روز عید قربانی در بندرگز فعال هستند

به گزارش کناره ، عبدالصالح خواجه رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بندرگز در مصاحبه با خبرنگار کناره با اشاره به اکیپ های نظارتی بر ذبح قربانی های شهروندان گفت :  ازحدود 10 سال گذشته هر ساله شبکه دامپزشکی برای تامین بهداشت جامعه و همچین کنترل بیماری های مشترک بین انسان و دام ، کشیکهای نظارتی در روز قربانی دام اجام می دهد.

دکتر خواجه افزود : در شهرستان بندرگز 3 اکیپ دامپزشکی که هر کدام از این اکیپ ها در اداره دامپزشکی، کشتارگاه دام شهرستان و دیگری به صورت سیار در شهر حضور دارد .

وی ادامه دا د : هر اکیپ از یک دکتر دامپزشک و تکنسین  دامپزشکی بر ذبح قربانی های شهرستان بندرگز نظارت می کنند.

خواجه با اشاره به افرادی که می خواهند قسمتی از قربانی خود را به ادارات بهزیستی و کمیته امداد اهدا کنند  بیان داشت: اکیپ های دامپزشکی  علاوه بر اینکه بر روی دام های  قربانی  نظارت دارند،  بر امعاء و احشاء دام که می خواهد به بهزیستی یا کمیته امداد خیرات کنند  از جمله پوست ، کله پاچه و ... نظارت خواهد داشت و گواهی سلامت برایش صادرخواهیم کرد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بندرگز  تصریح کرد : شهروندان عزیز اگر در سلامتی حیوان شک و شبهه ای داشتند و اگر در دام ضایعه خاص و غیر عادی دیدند با دامپزشکی تماس بگیرند و اکیپ های دامپزشکی برای کنترل قربانی در ان مکان حاضر می شوند.

شهروندان عزیز می توانند به شماره 34362107 اداره دامپزشکی و یا شماره 09111714019 رئیس دامپزشکی بندرگز تماس بگیرند و همچینن شماره دامپزشکی استان گلستان به شماره 1512 و سامانه پیامکی  10001512پیام بدهند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار