شانزدهمین جشنواره تئاتر امیدهای جوان استان گلستان، از روز شنبه با حضور شش گروه نمایشی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهرستان گرگان آغاز شد.

 به گزارش کناره، این جشنواره به مدت 2 روز برگزار می شود و در آغاز برنامه های آن صبح امروز در سالن نگاه نمایش 'هیس' به نویسندگی و کارگردانی 'محمد شکری' به مدت 60 دقیقه از علی آبادکتول اجرا شد.
همچنین در سالن اصلی تالار ، تئاتر 'یک تشریفات ساده' از علی آباد کتول به نویسندگی 'سیدنوید حسینی' و کارگردانی 'احسان عرب یارمحمدی' به مدت 60 دقیقه به روی صحنه رفت.
قرار است عصر امروز تئاتر 'هیچستان' به نویسندگی و کارگردانی 'فاطمه نصیری' از بندرگز به مدت 70 دقیقه به روی صحنه برود که این اجرا در سالن نگاه است.
براساس گزارش خبرنگار ایرنا در دومین روز این جشنواره سه نمایش به روی صحنه می رود که در سالن نگاه تئاتر 'ملاقات' به نویسندگی 'امیرحسین صیدآبادی' و کارگردانی 'فرهنگ عمرانی' به مدت 45 دقیقه از بندرگز و 'من مسعود هستم' از شهرستان گرگان به نویسندگی 'بهمن ولیان' و کارگردانی 'امید ابراهیمی' به مدت 35 دقیقه اجرا خواهد شد.
همچنین 'آخرین قرار' به نویسندگی 'رضا پورتراب زاده' و کارگردانی 'مهدی زنگانه' به مدت 65 دقیقه از گرگان در سالن اصلی اجرا می شود.
از سوی دیگر عصر امروز در سالن اصلی کارگاه آموزش 'انرژی ریتم و بدن بازیگر' و عصر فردا کارگاه 'هدایت بازیگر از درون به بیرون و از بیرون به درون با تاکید بر آراء لی استراسبرک، استلا آدلر و سنفورد مایستر' برگزار خواهد شد.
براساس این گزارش بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان گلستان نیز طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری با حضور هشت گروه نمایشی در گرگان برگزار می شود.
آیین پایانی این جشنواره ها نیز روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

 

منبع:ایرنا

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار