معاون درمان وزارت بهداشت کشوردر خصوص وضعیت پروژه های بهداشت و درمان استان گلستان گفت :گلستان حدود 1600 تختخواب مجموعه بیمارستانی در اختیار داشته که با طرح های توسعه ای که انجام شده حدود 800 تختخواب یعنی قریب 50 درصد تختخواب های موجود افزایش داده خواهد شد...

به گزارش کناره ، دکتر محمد آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت کشور در حاشیه بازدید از بیمارستان 96 تختخوابی بندرگز در مصاحبه با خبرنگار کناره در خصوص وضعیت پروژه های بهداشت و درمان استان گلستان اظهار داشت :خوشبختانه با همت همکاران در دانشگاه پزشکی گلستان و حمایت هایی که وزارت بهداشت و دولت از توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان برای استان گلستان به عمل آورده نیاز های استان به تدریج در حال برطرف شدن است.

دکتر محمد آقاجانی گفت : حوزه خدمات بیمارستانی گلستان حدود 1600 تختخواب مجموعه بیمارستانی در اختیار داشته که با طرح های توسعه ای که انجام شده حدود 800 تختخواب یعنی قریب 50 درصد تختخواب های موجود از طریق راه اندازی بیمارستانهای جدید و یا ساختمان های توسعه برای بیمارستان ها اضافه خواهد شد که عمده اینها به بهره برداری رسیده است.

وی افزود :بخش های متعدد مراقبت های ویژه شامل ICU بزرگسالان ، ICU  نوزادان  و کودکان به بهره برداری رسیده و ظرفیت تخت های ویژه استان را به طور چشم گیری ارتقاع داده ، 4 پولی کلینیک تخصصی در سطح استان ساخته شده که به زودی به بهره برداری خواهد رسید برای ارائه خدمات سرپایی تخصصی ،فوق تخصصی توسط اساتید متخصص و فوق تخصص اما با نرخ های دولتی و فرانشیز دولتی برای دسترسی بهتر مردم به خدمات سرپایی پزشکی.

دکتر آقاجاین با اشاره به اتمام ساخت فیزیکی ساختمان 96 تختخوابی بندرگز گفت: خوشبختانه این بیمارستان عملیات ساختمانی و تاسیساتی آن به پایان رسیده تجهیز آن به زودی آغاز خواهد شد و امیدوارم تا هفته دولت به بهره برداری برسد. 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار