فجوری معاون نهضت سوادآموزی اداره کل اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت : براساس سرشماری سال 90 شهرستان بندرگز کمترین افراد بی سواد را در استان داشته است .

به گزارش کناره ، فجوری معاون نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش استان گلستان در جلسه کارگروه بهبود نهضت سواد آموزی شهرستان بندرگز اظهار داشت : افراد بی سواد بر اساس سرشماری سال 90، 1465 نفر بودند و تا سال 93،  322 نفر آموزش دیده و باسواد شدند.

جلسه کارگروه بهبود نهضت سواد آموزی با حضور فجوری معاون نهضت سوادآموزی اداره کل اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان ، دودانگی مدیر آموزش و پرورش بندرگز، جعفری کارشناس مسئول نهضت سوادآموزی و کارشناسان آموزشی و پرورشی در دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بندرگز تشکیل شد. 

 فجوری گفت: بر اساس سرشماری سال 90 شهرستان بندرگز کمترین افراد بی سواد را در استان داشته وافراد بی سواد این شهرستان  1465 نفر بود و تا سال 93 322نفر افراد بی سواد شناسایی شده و آموزش دیدند و برنامه این است در سال 95 180 تا 200 نفر از افراد بی سواد اموزش ببینند  و با سواد شوند و امیدواریم با همکاری همه دستگاهها سطح باسوادی در شهرستان را ارتقاء دهیم.

معاون نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در ادامه بیان داشت : شاید در حیطه کاری و شغلی ما نباشد اما همه باید کمک کنیم و همسو باشیم و سوادآموزی را بخشی ازکار خود بدانیم تا اهداف محقق گردد ، خانواده با سواد به روند آموزش و پرورش کمک می کنند، ما برای اینکه دانش آموزان با سوادی تربیت کنیم باید اولیاء با سوادی داشته باشیم ، سواد از شاخص اول توسعه کشور است .

دودانگی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرگز گزارشی از جلسات کارگروه بهبود نهضت سواد آموزی شهرستان و همکاری کارشناسان و مدیران مدارس با نهضت سوادآموزی شهرستان در شناسایی و جذب سواداموزان ارائه نمود و افزو.د :  تمام تلاش ما این است که به فرموده امام راحل بتوانیم با ریشه کنی بی سوادی این لکه ننگ را از صفحه جمهوری اسلامی ایران برداریم .

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار