امام جمعه شهرستان بندرگز با اشاره به تهاجم فرهنگی گفت : دشمن امروز از طریق تهاجم فرهنگی به دنبال ضربه زدن به پایه های فرهنگی نظام و جوانان ما است که می طلبد مردم و مسئولان در زمینه تقویت و ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه تلاش بیشتری داشته باشند.

به گزارش کناره، حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل حسینی با تبریک ماه پر خیر و برکت رمضان گفت : برکت و مغفرت در این ماه رحمانی به انتهای خود می رسد و باید امت اسلام و ملت ایران اسلامی از آن برای ذخیره آخرت و رسیدن به قله های سعادت بیش از گذشته بهره گیری کنند که قطعا راه نجات در عمل کردن به دستورات خدای متعال است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود:ماه رمضان ماه بزرگ مهمانی خدا ، ماه نزول قرآن کریم و ماه رحمت و برکت است، در ماه مبارک رمضان موقعیت بسیار حساس و ویژه ای برای کمک به مستمندان و فقرا ایجاد شده است که باید از آن ، نهایت بهره برداری انجام شود.
امام جمعه بندرگز اضافه کرد : ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و فرصت های آشتی با خدا ، جبران خسارت های روحی است و می توان در این ماه روحیه اراده و تصمیم گیری را تقویت نمود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در بخش دیگری از سخنان خود ، ولایت فقیه را موجب سعادت کشورمان دانست و گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامی دغدغه های مهمی دارند و یکی از این دغدغه ها داشتن روحیه انقلابی در افراد جامعه است و ایشان شاخص های انقلابی بودن در افراد را پایبندی به انقلاب اسلامی ، هدفگیری آرمانهای انقلاب ، پایبندی به استقلال سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و نظامی ، حساسیت در برابر دشمنان و داشتن روحیه جهاد اکبر و تقوای دینی و سیاسی برشمردند.

وی افزود : دشمن در تلاش است  روحیه انقلابی را از امت های اسلامی بگیرد و شایسته است مسائل فرهنگی را جدی بگیریم که رهبر معظم انقلاب اسلامی دغدغه فرهنگی را در همه سخنانشان بیان نمودند و با راهنمایی های ارشاد گونه ایشان در موضوعات مختلف بهترین راهکار را برای مقابله با تهدیدات دشمنان داریم.

امام جمعه بندرگز در ادامه با اشاره به دیدار نمایندگان مردم در مجلس دهم با رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود : ایشان در این دیدار از واژه ولنگاری فرهنگی استفاده کردند که نشان از اوضاع فرهنگی کشور دارد.

وی با تاکید بر توجه دستگاه های فرهنگی به مساله فرهنگ ، اظهار کرد : دشمن امروز از طریق تهاجم فرهنگی به دنبال ضربه زدن به پایه های فرهنگی نظام و جوانان ما است که می طلبد مردم و مسئولان در زمینه تقویت و ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه تلاش بیشتری داشته باشند.

گفتنی است ، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ، فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی بندرگز نیز در نماز جمعه این هفته بندرگز حضور داشتند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار