در جلسه شورا شهر بندرگز که با حضور 5 عضو در خصوص قبول استعفای شهردار و انتخاب سرپرست برگزار شد به دلایل نا معلوم با استعفای شهردار هنوز موافقتی صورت نگرفته ...

به گزارش کناره ، در جلسه شورای شهر بندرگز در خصوص تایید استعفای شهردار بندرگز، با  استعفای محسن کمالی موافقت نشد و در مورد انتخاب سرپرست و شهردار بعدی هم اشتراک نظر وجود نداشت. 

فرصت یکساله باقی مانده تا پایان دوره شورا ها و طولانی بودن فرایند انتخاب شهردار و همچنین مخالفت گسترده پرسنل شهرداری با برخی گزینه های پیشنهادی برای شهردار آینده این مسئله را با دشواری هایی همراه ساخته است.

انتخاب پوریا میرزازنجانی (خواهرزاده استاندار) به عنوان شهردار بندرترکمن نشان داد مجموعه استانداری علاقه زیادی به اعمال نفوذ و انتساب گزینه های همسو با دولت و استاندار برای شهرهای غرب استان دارد و این فرایند رامیانیزه سازی استان قطعا جای بسی تامل و نگرانی دارد. 

در مجموع از شنیده ها و اظهار نظر اعضای شورای شهر چنین به نظر می رسد که بیشتر تمایل به بازگشت محسن کمالی به عنوان شهردار وجود دارد و رایزنی ها در خصوص ادامه فعالیت ایشان از سوی گروههای مختلف ادامه دارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار