مسوول روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرگز گفت : روابط عمومی ها در برگزاری برنامه های دستگاه های اجرایی ، نقش اثربخشی ایفا می کنند.

به گزارش کناره، محمد ابراهیم شربتی در مصاحبه خبری خبری افزود : روابط عمومی ها علاوه بر آنکه حلقه واسط میان مردم و دستگاه ها محسوب می شوند، باید به اطلاع رسانی از عملکرد نهاد متبوع خود بپردازند.
وی با بیان اینکه کار در روابط عمومی ها باید دوسویه باشد اظهار کرد : کار روابط عمومی ها این نیست که فقط عملکرد دستگاه متبوع را به افراد منعکس کنند بلکه باید منعکس کننده انتظارات و مطالبات مردم و گروه های هدف به دستگاه خود نیز باشند.
وی یادآورشد : روابط عمومی ها باید برای فعالیت اثر بخش و مفید بر وظایف و مسوولیت های خود واقف باشند و از ظرفیت رسانه های جمعی بهره گیرند.
شربتی افزود : ارتباط با رسانه ها و اطلاع رسانی از عملکرد دستگاه فقط بخشی از عملکرد روابط عمومی هاست و مسوولان این بخش باید متوجه باشند که فرآیند سازمان را آنان ترسیم و عدالت سازمانی را برقرار می کنند.
مسوول روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، لزوم برقراری ارتباط با رسانه ها را غیرقابل انکار خواند و گفت : روابط عمومی ها باید از شیوه برقراری این ارتباط به شکل موثر مطلع باشند.
وی ضمن تبریک 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی ، از همکاری مسوولان روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان بندرگز و اصحاب رسانه و خبرنگاران با روابط عمومی فرمانداری تقدیر و تشکر کرد و بر ادامه این همکاری جهت انعکاس هر چه بهتر فعالیت های انجام شده دستگاه ها تاکید کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار