در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشورعصر امروز تیم ملوان بندرگز میزبان پدیده کاسپین ساری در استان گلستان می باشد....

به گزارش کناره ، تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز تنها نماینده استان گلستان در لیگ برتر فوتبال ساحلی عصر امروز 24/2/95 ساعت 16:30 میزبان تیم پدیده کاسپین ساری در استادیوم امام رضا (ع) شهرستان بندرگز می باشد.

تیم ملوان بندرگز فراز و نشیب های زیادی در این فصل داشته، با این حال تا کنون  با داشتن 6 امتیاز در رده 8 جدول و تیم پدیده کاسپین ساری نیز با داشتن 9 امتیاز در رده 6 جدول قرار دارد.

دیدار بندرگز و ساری همیشه حساس بوده است، در سال 89 ملوان بندرگز با غلبه بر تیم ساری که آن زمان با نام فائزکاران در لیگ یک حضور داشت ، به مرحله پایانی لیگ یک راه پیدا کرد و بعد به لیگ برتر صعود کرد، اما تیم فائزکاران بعدا امتیاز یکی از تیم ها را در لیگ برتر خریداری کرد و از همان سال اول لیگ برتر جدال بندرگز و ساری حساس و دیدنی بود.

در طول این چند فصل چند بار بندرگز و چند بار ساری پیروز دیدارها بودند و به دلیلی مسافت نزدیک تا ساری ، ملوان هیج وقت در زمین ساری هم تنها نبوده و تماشاگران خونگرم حضور داشتن، اما نکته ای که همیشه وجود داشته هراس ساری از تیم بندرگز بوده، حتی در دو فصل قبل که ساری با گرفتن اسپانسر قوی مهره های کشور رو جذب کرد ، این ملوان بود که با ارائه یک بازی دیدنی و با برنامه در ساری پیروز مسابقه شد.

در هر صورت این دو تیم همیشه رفاقت خوبی هم داشتند و حضور یکی دو بازیکن ساری در یک فصل در بندرگز و حضور پرقدرت رامین طهماسبی امسال در ساری موید این مطلبه تیم ساری یک بار هم به لیگ یک سقوط کرد و سال گذشته نتوانست تیمداری کند و امتیازش به نوشهر انتقال یافت و امسال مجددا با تلاش برخی از قدیمی های ساحلی ساری به لیگ برتر بازگشت و به واقع امسال تیم با برنامه منظمی راهی مسابقات کردند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار