امام جمعه شهرستان بندرگز در جمع معلمان بسیجی بیان کرد : معلمان برای حفط جایگاه معلمی باید حافط ارزشها ، حامل ارزشها و مروج ارزشهای دینی و انقلابی باشند

 به گزارش کناره ، به مناسیت هفته گرامیداشت مقام معلم تعدای از معلمین به اتفاق مدیر اموزش و پرورش با امام جمعه شهرستان بندرگز دیدار نمودند . 

حجت الاسلام سید مصطفی محمدی امام جمعه شهرستان بندرگز گفت : سالروز شهادت بزرگ معلم جامعه ایرانی ، بزرگ معلم انقلاب اسلامی به نام روز معلم مورد تحسین است و شهادت استاد علامه شهید مطهری را گرامی می داریم . دو بحث  در آثار شهید مطهری جلوه می کند یک بحث جهان بینی است و بحث دیگر جهان شناسی است که بحث قرآنی است ، در بحث جهان بینی خلقت همه عالم را به خالقی حکیم نصبت می دهد ،درجهان بینی بشری بحث انسان شناسی است که از این جهان بینی منبعث می شود .

امام جمعه بندرگز در ادامه افزود: نقش معلم فقط تعلیم نیست که مغز دانش آموز را با معلومات پر کنیم و این هدف متعالی معلم نیست و این نقص است هدف معلم بالاتر است که نیروی فکری متعلم را پرورش دهد تا دانش آموزان استقلال یابند چرا که معلمین کارانبیاء را می کنند که دانش اموزان را از ظلمات به نور و از فساد به صلاح می برند و امروز کار معلمین کار انقلابی کردن است .

حجت الاسلام محمدی برای جایگاه معلمین سه وظیفه را اشاره کردند : 1- حافظ ارزشها باشند و ارزش های دینی را حفظ کنند. 2 - حامل ارزشها باشد . خودش و وجودش ارزش باشد تمام وجودش معلم باشد . 3- مروج ارزشها باشد و در حین درس دادن ارزشهای دینی را انتقال دهد . 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار