ماموران پلیس آگاهی شهرستان گلوگاه، قتل مرد 35 ساله‌ای را که برای همسرش ایجاد مزاحمت تلفنی می‌کرد، در کمتر ازیک ساعت شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش کناره، در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شهرستان گلوگاه مبنی بر وقوع قتل در یکی از روستاهای حومه این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان گلوگاه قرار گرفت.

ماموران با حضور در صحنه جرم در بررسی‌های اولیه دریافتند، فردی به نام «محمد – الف» که به شدت از نواحی سر، صورت و دست مصدوم و به بیمارستان شهر منتقل شد و به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

ماموران پلیس آگاهی با حفظ صحنه جرم، با انجام تحقیقات از اهالی محل دریافتند، مقتول قبل از وقوع جرم در منزل فردی به نام «احمد – ش» دیده شد که با هماهنگی قضایی، ضمن دستگیری مظنون به قتل منزل این فرد مورد بازرسی قرار گرفت.

ماموران در بازدید از این متهم به قتل به نام «احمد – ش»، آثار و علائم جرم را کشف کردند که متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس ضمن اقرار به قتل اظهار داشت، مقتول که ارتباط خانوادگی با وی داشته از مدتی قبل برای همسرش ایجاد مزاحمت تلفنی می‌کرد و از این کار به شدت عصبانی و با دعوت مقتول به منزلش با وی درگیر و با داس او را مورد ضرب و جرح قرار داد.

قاتل در ادامه اظهاراتش عنوان داشت: پس از انتقال مقتول به بیرون از حیاط منزل با اوژانس تماس گرفت تا مصدوم را به بیمارستان منتقل کنند.

ماموران پلیس آگاهی با توجه به اعتراف متهم به قتل، وی را به همراه همسرش پس از بازسازی صحنه قتل، به مرجع قضایی تحویل دادند.

 

مرجع : گلوگاه ما

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار