مدیرکل میراث فرهنگی گلستان گفت: مشکلاتی که در مسیر پیشرفت پروژه گردشگری «گلستان خزر بندرگز» به وجود آمد خساراتی را به سرمایه‌گذاران وارد کرد و آنها را از اتمام و تکمیل این طرح‌ها منصرف کرد.

به گزارش کناره به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، ابراهیم کریمی در جریان بازدید پروژه بزرگ «مجتمع گردشگری – تفریحی توریستی گلستان خزر» در بندرگز برای تامین اعتبار و پیشرفت روند اجرایی شدن آن اظهار کرد: بانک‌های عامل تسهیلات ارزان قیمت را برای اعطا به صاحبان پروژه‌های گردشگری نیمه‌تمام قرار داده‌اند، تا از آنها حمایت‌های لازم به عمل آید.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه منطقه ما یک منطقه گردشگری است و همه ساله مسافران زیادی از این مسیر عبور می‌کنند، باید نیازهای آنها را برآورد و برای تکمیل این‌گونه پروژه‌ها حمایت‌های لازم صورت پذیرد.

کریمی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی پروژه گردشگری گلستان خزر بندرگز موجب رونق اقتصادی و اشتغالزایی در شهرستان و منطقه می‌شود اما مشکلاتی در مسیر پیشرفت این پروژه‌ها باعث می‌شود خساراتی به سرمایه‌گذاران وارد شود و آنها را از اتمام و تکمیل این طرح‌ها منصرف کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان تصریح کرد: طرح گردشگری و توریستی گلستان خزر بندرگز، یکی از طرح‌های بزرگ گردشگری در حوزه غرب استان است که در زمینی به مساحت 16 هزار متر مربع شامل رستوران، نمازخانه، سویت‌های اقامتی و پذیرایی، تالار پذیرایی و فروشگاه‌های صنایع‌دستی بوده و با سرمایه‌گذاری کل به مبلغ 120 میلیارد ریال و اشتغالزایی 50 نفر در دست اجرا است.

کریمی گفت: با فراهم‌سازی روند ارائه تسهیلات و اعتبارات تلاش خود را برای تکمیل و ادامه طرح این مجتمع انجام می‌دهیم و در این راه برای تکمیل این پروژه، همراهی و همکاری بانک عامل دلگرم کننده است که امیدواریم با تامین اعتبارات به زودی شاهد ادامه روند اجرا و ساخت این پروژه باشیم.

با توجه به راه‌اندازی این پروژه گردشگری در شهرستان بندرگز و حمایت‌های لازم از این پروژه، محمدجواد نظری‌مهر نماینده مردم غرب استان گلستان و ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی استان گلستان و همچنین مدیرعامل بانک ملی استان گلستان از پروژه نیمه تمام تفریحی و توریستی گلستان خزر در بندرگز بازدید کردند.

دیدگاه‌ها   

+2 #1 مهندس برق 1395-02-09 22:41
بندرگز از این داستان ها تا دلت بخواد داره ...

البته اگه دوست داری این نظر رو هم میتونی نذاری
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار