سعید الهی پس از ۳۰ ماه فعالیت از مدیر مسئولی و سردبیری شبکه خبری سینماپرس کناره گیری کرد.

 به گزارش کناره ، وی در گفتگویی ضمن تایید این خبر گفت: بحث جدایی از سینماپرس را بنده از آغاز نیمه دوم امسال مطرح کردم اما به جهت ضرورت و حساسیت لازم در عرصه اطلاع رسانی و تحلیل رویدادهای سینمایی، موضوع از طریق مسئولان امر به بعد از برگزاری جشنواره فیلم فجر موکول شد.
وی توضیح داد: پس از جلسات و گفتگوهای مکرر با هیات امنای محترم جامعه اسلامی هنرمندان و در راس آنها جناب آقای شورجه رئیس جامعه و صاحب امتیاز سینماپرس، دوستان بزرگوارم متقاعد شدند که بنده مسئولیت حقوقی و اجرایی این شبکه خبری را به خودشان و یا فرد دیگری واگذار کنم.
الهی ادامه داد: سینماپرس با وجود راه اندازی از سال ۸۸ اما در طول ۳۰ ماه اخیر، به جهت نگاههای کارشناسی و تحلیل های مستمر و البته نقادانه نسبت به فضای سینمای کشور، اگرچه با کمترین امکانات و تسهیلات سازمانی در قیاس با خیلی از رسانه های مشابه، موفق به جلب نظر مخاطب هدف خود شد، لیکن تراکم کاری آن که دیگر خارج از توان فکری و جسمی بنده است، امکان ادامه همکاری من با این رسانه را نمی دهد.
وی افزود: البته علاقمندی به فعالیت در حوزه رسانه های مکتوب و آرامش حاکم بر این نوع رسانه ها و در عین حال چند پیشنهاد اجرایی نیز موجب شد تا به رغم علاقه فراوان به مواضع قانونی، حق مدار و عدالت محور سینماپرس، مجبور به ترک این رسانه شوم.
این کارشناس ارتباطات و رسانه در پایان با بیان اینکه نگاه انتقادی سینماپرس همیشه بر پایه رسالت مطبوعاتی این رسانه استوار بوده و نه سلیقه های شخصی عوامل آن، ابراز امیدواری کرد که مسئولان مربوطه با جلب حمایت های مالی بیشتر نسبت به بهینه سازی ساختار این رسانه تاثیرگذار اقدام نموده و سینماپرس نیز همچون گذشته، یاری بخش اهالی فهیم و پرتلاش سینما در طرح نظرات و احقاق حقوقشان از مراجع مربوطه باشد.

منبع: سینماپرس

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار