فرمانده سپاه شهرستان بندرگز گفت :از فردا رزمایش فجر انقلاب اسلامی با محوریت کوی و برزن و امداد و نجات در شهرستان بندرگز برگزار می گردد...

به گزارش کناره ، سرهنگ پاسدار مجید زمانی فرمانده سپاه شهرستان بندرگز در مصاحبه با خبرنگار کناره اظهار داشت : بسیج به عنوان ظرفیت راهبردی تامین کننده مردمی ، امری اجتناب ناپذیر است ، این امر تحقق نمی شود مگر در پرتو آموزش و ایجاد آمادگی های فردی و گروهی نیروهای جوان و با انگیزه که برای نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های مقدس حضرت امام خمینی (ره) داوطلبانه شرکت می کنند.

سرهنگ پاسدار مجید زمانی در ادامه گفت : پنجشنبه و جمعه رزمایش آبی خاکی فجر انقلاب اسلامی گردان های بیت المقدس شهرستان بندرگز با محوریت کوی و برزن ، امداد و نجات و مقابله با ناآرامی ها در سطح شهرستان بندرگز برگزار می گردد .

سرهنگ زمانی با اشاره به اهداف این رزمایش گفت : این رزمایش با هدف نمایش اقتدار وایجاد و ارتقاع روز افزون توان فردی رزمی و دفاعی گردان های بیت المقدس در راستای تحقق آمادگی همه جانبه و پاسخگویی به تهدیدات احتمالی و ایجاد قابلیت پاسخگویی سریع و قاتع به حملات نظامی دشمن در لایه های فاعی از اهداف این رزمایش است.

سرهنگ زمانی افزود: صبح جمعه نیز صبحگاه مشترک اقتدار با حضور بسیجیان گردان های بیت المقدس ، گردان عاشورا ، گردان الزهراو گردان های پایگاه محور و اقشار مختلف بسیجیان برگزار می شود.

وی در پایان گفت : امید است با اجرای کیفی این برنامه شاهد رشد و شکوفای روز افزون و آمادگی همه جانبه بسیج ، این شجره طیبه الهی از نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار