مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط مجموعه ورزشی شهرستان بندرگز، میزبانی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز در خطر است.

به گزارش کناره و به نقل از فارس فاضل جهان‌شاهی اظهار کرد: سال گذشته حدود 130 میلیون تومان هزینه کردیم که 90 درصد آن هزینه‌های شخصی بود و بسیار کم توانستیم از منابع دولتی استفاده کنیم و کمترین کمک در فصل گذشته به تیم انجام شد.

وی ادامه داد: با این حال توانستیم کارهای خوبی را پیگیری کنیم و تیم منسجم و منظمی را راهی لیگ برتر کنیم و تنها باشگاهی بودیم که تمام بازی‌های ما از صدا و سیما پخش مستقیم شد و هیچ باشگاهی در کشور نتوانست این کار را انجام دهد که مورد تقدیر فدراسیون فوتبال هم قرار گرفتیم و یک رونقی را به فوتبال ساحلی در کشور دادیم.

جهان‌شاهی تاکید کرد: اما در فصل آینده مشکلات ما بیشتر خواهد بود و علت آن هم این است که در فصل آینده مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و اگر فصل گذشته به دلیل یک دوره بودن بازی‌ها، ما 12 بازی را انجام دادیم، امسال باید 24 بازی را انجام دهیم.

وی گفت: به همین دلیل حضور ما در فصل پیش‌رو بسیار سخت خواهد شد و تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که در فصل آینده نیز تیم ملوان بندرگز در لیگ برتر فوتبال ساحلی تیم داشته باشد.

مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز تصریح کرد: با چند اسپانسر هم صحبت کرده‌ایم اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم و به دنبال حامی مالی مناسب برای فصل آینده هستیم.

جهان‌شاهی افزود: یکی از مباحث بسیار مهم برای میزبانی تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر، استانداردسازی زمین مسابقه است که در سال گذشته در این خصوص با تلاش هیئت فوتبال استان گلستان موضوع ماسه زمین را حل کردیم و مقداری از تعمیرات را نیز به اجرا گذاشتیم.

وی گفت: اما فدراسیون برای فصل پیش‌رو، موضوعی را مورد تاکید قرار داده که میزبانی بندرگز به خطر افتاده است و آن آیتم نصب پروژکتور در اطراف زمین است.

جهان‌شاهی بیان کرد: دلیل آن هم برگزاری مسابقات در ایام ماه مبارک رمضان است و تمامی تیم‌ها را ملزم کرده‌اند تا در زمین‌های مسابقات آنها تجهیزات روشنایی مناسب نصب شود.

مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز خاطرنشان کرد: مجموعه ورزشی امام رضا(ع) شهرستان بندرگز متعلق به اداره ورزش و جوانان است و هر امکاناتی که آنجا نصب شود بخشی از آن مجموعه ورزشی خواهد بود و باقی خواهد ماند.

جهان‌شاهی متذکر شد: تقاضایی که ما داریم این است که اداره ورزش و جوانان با نگاه مناسب و در اسرع وقت نسبت به این موضوع اقدام کند و این موضوع باید تا پایان بهمن‌ماه انجام شود.

وی در پایان ابراز کرد: در صورتی که استانداردسازی زمین انجام نشود، میزبانی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز به عنوان پرتماشاگرترین تیم لیگ برتر از بین خواهد رفت و ما مجبوریم بازی‌ها را در زمین تیم‌های دیگر انجام دهیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار