رئیس ستاد انتخابات استان در تشریح آخرین وضعیت داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیأت نظارت استان گفت: از مجموع 287 داوطلب باقی مانده در عرصه انتخابات 51 درصد داوطلبان شامل 147 نفر با رد صلاحیت و عدم احراز توسط هیأت نظارت استان و هیأت نظارت مرکزی انتخابات مواجه شدند.

به گزارش کناره ، "علی اصغر طهماسبی" در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تصریح کرد: همچنین صلاحیت 49 درصد از کل داوطلبان باقیمانده شامل 140 نفر نیز مورد تأیید هیأت نظارت بر انتخابات استان و هیأات مرکزی نظارت، قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از مجموع 305 داوطلب ثبت نام کننده در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش از این صلاحیت 18 نفر مورد تأیید هیأتهای اجرایی استان قرار نگرفته بود و 14 نفر نیز انصراف خود را به مراجع قانونی اعلام نموده بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا 24 نفر رد صلاحیت و 19 نفر عدم احراز، در حوزه انتخابیه علی آبادکتول 7 نفر رد صلاحیت و 6 نفر عدم احراز، در حوزه انتخابیه گنبدکاووس 6 نفر رد صلاحیت و 6 نفر نیز عدم احراز، در حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر 9 نفر رد صلاحیت و 11 نفر عدم احراز، در حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه 20 نفر رد صلاحیت و 11 نفر عدم احراز و در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان 15 نفر رد صلاحیت و 13 نفر با عدم احراز مواجه شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان بیان کرد: در مجموع 81 نفر در استان گلستان رد صلاحیت شده و 66 نفر نیز در هیأت نظارت استان با عدم احراز مواجه شدند.

طهماسبی خاطرنشان کرد: آن دسته از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی که در هیأت نظارت استان و هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات تأیید صلاحیت نشده اند می توانند از 27 دی تا 29 دیماه به مدت سه روز با مراجعه به شورای نگهبان در تهران و مرکز هیأت نظارت استان گلستان مراجعه و پس از دریافت فرم مربوطه، شکایت خود را تنظیم و تحویل نمایند.

وی در پایان گفت: همچنین اعلام مراتب رد و تأیید صلاحیت داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه استان، از سوی فرمانداران، بصورت کتبی به اطلاع کلیه داوطلبان رسیده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار