امام جمعه بندرگز گفت:عده ای برای گرفتن رای به شکل های مختلف تغییر می کنند و حاضر هستند زیر پرچم امریکا و غرب بروند و حاضر به رسمیت شناختن اسرائیل هستند اما  آرای آنها زیاد بشود.

 به ؛گزارش کناره ، الاسلام سید مصطفی محمدی در جمع عزاداران حضرت رسول اکرم در گرگان با اشاره به فلسفه وجودی انسان اظهارکرد: انسان چون می تواند از روش و سیره پیامبر پیروی کند و همچون پیغمبر بشود مقامی به مراتب بالاتر از ملائک دارد.

وی ادامه داد: مانند پیغمبر شدن طلبی است که اسلام از مسلمانان دارد و ما باید سعی کنیم در زندگی از سبک زندگی نبی مکرم اسلام پیروی نمائیم.

امام جمعه بندرگز در ادامه تصریح کرد: حضرت رسول نمونه کامل اخلاق است چون هرچه در قران آمده است در زندگی حضرت رسول وجود دارد.

وی درادامه با بیان اینکه پیغمبر قران مجسم است، افزود: امروز عده ای با تفکر تکفیری دارند به مردم مسلمان می تازند و چهره اسلام را خدشه دار می کنند در صورتی که اسلام و پیغمبرش نمونه بزرگی از لطافت است و حتی در عبادت نیز برکسی سخت نمی گرفتند.

مسئولین ما باید از زندگی پیغمبر درس بگیرند

حجت الاسلام محمدی با اشاره به نقدپذیری و مشورت حضرت رسول با مردم ، تاکیدکرد : امروز مسئولین ما باید از زندگی ایشان درس بگیرند و همچون ایشان از نظرات و انتقادات استقبال کنند.

وی در ادامه با اشاره به داستان فوت فرزند حضرت رسول عنوان کرد : ایشان هیچگاه برای دریافت آرای و حتی هدف مقدس که جلب مردم به سمت اسلام بود از  ابزار نادرست استفاده نکرد.

IMG 1372

متاسفانه عده ای رای آوردن شعارهایی می دهند ولی بعد از انتخابات فراموش می کنند

امام جمعه بندرگز خاطرنشان کرد: متاسفانه عده ای امروز برای گرفتن رای چه دروغ هایی می گویند و چه شعار هایی می دهند ولی بعد از انتخابات همه را فراموش می کنند.

وی با بیان اینکه پیامبر برای حفظ دین قاطعیت داشت ، گفت: عده ای به پیامبر مراجعه کردند و گفتند ما حاضر هستیم ایمان بیاوریم ولی نماز نخوانیم پیامبر نپذیرفت و حاضر نبود به خاطر زیاد شدن پیروانش گوشه ای از دین آسیب ببیند.

برخی برای زیاد شدن یارانشان ، همچون تجار به دنبال مشتری هستند

حجت الاسلام محمدی ، افزود: برخی برای زیاد شدن یارانشان هرلحظه به شکلی تغییر روش می دهند و همچون تجار به دنبال مشتری هستند.

وی ادامه داد : عده ای برای گرفتن رای به شکل های مختلف تغییر می کنند و حاضر هستند زیر پرچم امریکا و غرب بروند و حاضر به رسمیت شناختن اسرائیل هستند اما  آرای آنها زیاد بشود.

امام جمعه بندرگز گفت: گاهی برخی منافع ملی را با منافع حزبی و جناحی گره می زنند تا حزب و جناح آنها رای بیاورد و به مجلس بروند اما مردم باید با در نظر گرفتن سیره نبوی انتخاب درست داشته باشند.

 

 

منبع گلستان ما

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار