برادر پاسدار شهید سجاد پورجباری گفت: فرزندان این آب و خاک ادامه دهنده راه پاک و پرخیر و برکت شهدا باشند و ولی فقیه و رهبری را تنها نگذارند و در هر زمانی پیشتیبان ولایت فقیه و رهبری باشند.

 به گزارش کناره ، اصغر پورجباری برادر پاسدار شهید سجاد پورجباری  گفت: سجاد عاشق شهادت بود.

وی افزود: شهید سجاد تنها دوماه از ازدواجش می گذشت که برای دفاع از اسلام و میهن عزیزمان به مبارزه با دشمنانمان برخاست و به درجه رفیع شهادت نائل گشت که این نشان از، ازخودگذشتگی و فداکاری و ایثار برادرم سجاد می باشد.

پورجباری اظهار داشت: سجاد همیشه بوسه بر دستان پدر و مادر می زد و الگوی تمام عیار در راستای احترام به پدر و مادر بود.

وی به خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار اشاره کرد و گفت: ویژگی خوبی که داشت خوش اخلاقی وخوش رفتاری اش بود. آنقدر مردم دار و مهربان بود که جز خوبی کسی ازش رفتار و برخورد دیگری نمی دید.

برادر شهید پورجباری افزود: نماز شب سجاد هیچگاه ترک نمی شد و اهل نماز جماعت و کمک به مردم بود.

ولی فقیه و رهبری را تنها نگذارید

وی خطاب به جوانان ایران اسلامی تأکید کرد: فرزندان این آب و خاک ادامه دهنده راه پاک و پرخیر و برکت شهدا باشند و ولی فقیه و رهبری را تنها نگذارند و در هر زمانی پیشتیبان ولایت فقیه و رهبری باشند.

پورجباری افزود: امروز بر همه ما واجب است که با پیروی از ولایت فقیه نگذاریم تا آسیبی به این کشور وارد شود و به این وسیله دشمنان ایران اسلامی را ناکام بگذاریم.

وی در خاتمه به آخرین دیدار برادرش سجاد پورجباری با برادرخانمش اشاره کرد و گفت: سجاد در آخرین دیدارش با برادر خانم خود گفت که این آخرین دیدار ماست و در این اعزام به شهادت خواهم رسید.

دیدگاه‌ها   

+3 #2 مهندس برق 1394-09-16 15:04
لعنت بر اشرارمزدور و خائنی که در مناطق مرزی پاکستان و افغانستان وآن هم از ترسشان و از پشت خنجر میزنند.
نقل قول کردن
+3 #1 مهندس برق 1394-09-16 15:01
سجاد جان چه زیبا و بدون بال به اوج رسیدی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار