چهارمین نشست هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان های غرب استان با حضور فرمانداران ، بخشداران و کارشناسان در محل فرمانداری بندرگز برگزار شد.

به گزارش کناره ، علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان بندرگز اظهار داشت : وظیفه قانونی و شرعی همه مجریان انتخابات کمک به برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم است.

علی اصغر میرزایی افزود : سیاست و اولویت اصلی دولت تدبیر و امید در سال جاری برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم و قانونی است.

میرزایی ازعان داشت : بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری ، رای مردم حق الناس است و بدون شک این فرمایش ایشان وظیفه مجریان و ناظرین را در اجرای صحیح قانون و حفظ آرای مردم خطیر تر و حساس تر می کند.

فرماندار بندرگز با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات افزود : ما به عنوان مجریان انتخابات باید به دور از هرگونه علاقه شخصی و عدم دخالت گرایش سیاسی خود ، نسبت به برگزاری انتخاباتی سالم اهتمام ورزیم.

وی انتخابات را مظهر حضور مردم عنوان کرد و افزود : باید تلاش شود تا تمهیدات لازم در جهت برگزاری یک انتخابات پرشور در اسفند ماه امسال فراهم شود.

این مقام مسئول ، ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت:  مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بدون تردید مصونیت و سربلندی هرچه بیشتر نظام مقدس ما را به همراه خواهد داشت.

 

entekhabat76122

entekhabat76121

entekhabat76123

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار