امام جمعه ملکشاهی گفت: مقابله با جنگ نرم، نيازمند تربيت جوانان انقلابي و مصمم است.

 به گزارش کناره ، "سید ابوالفضل حسینی" امام جمعه ملکشاهی در خطبه  نمازجمعه  ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامي، روز چهارشنبه در ديدار هزاران نفر از اعضاي اتحاديه‌ ی انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان سراسر کشور، به بيان برخي از مهمترين دغدغه‌هاي مرتبط با کشور از‌جمله مساله جوانان پرداخته‌ و فرمودند؛ يکي از عرصه‌هاي مهم رويارويي نظام جمهوري اسلامي با جبهه‌ي استکبار موضوع جوانان ميباشد و تأکيد کردند؛ جبهه ی مقابل نظام اسلامي بدنبال تغيير هويت ديني و انقلابي جوان ايراني و گرفتن اميد، نشاط و انگيزه از آنان است و تنها راه مقابله با اين رويارويي پنهان و پيچيده، تربيت جواناني «متدين، انقلابي، پاکدامن، مصمم، هوشيار، پرانگيزه، اميدوار، انديشه ورز، شجاع و فداکار» به‌عنوان «افسران جنگ نرم» است.

وی اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب در اين ديدار ضمن بيان وضعيت جنگ نرم موجود در کشور و بيان ويژگي‌هاي مورد نياز براي اين دوره خاص، هشدار دادند که شنيده شده است که در برخي از مدارس با اقدامات انقلابي مخالفت مي‌شود که چنين وضعيتي بايد برطرف شود.

حجت الاسلام حسینی افزود: مقابله با جنگ نرم، نيازمند تربيت جوانان انقلابي و مصمم است.

امام جمعه ملکشاهی به ويژگي‌های افسران جنگ نرم اشاره کرد و گفت: افسران جنگ نرم؛ متدين، انقلابي، پاکدامن، مصمم، هوشيار، پرانگيزه، اميدوار، انديشه ورز، شجاع و فداکار هستند.

سیدابوالفضل حسینی تصریح کرد: همچنان که در جنگ سخت صبر واستقامت و ايستادگي موجب پيروزي شد در جنگ نرم هم شرط اصلي پيروزي حقيقت، ايستادگي افسران جنگ نرم در برابر مشکلات است.

خطیب جمعه ملکشاهی به اجلاس سازمان همکاری اسلامی اشاره کرد و گفت: سيزدهمين دوره اجلاس سازمان همكاری اسلامی در استانبول تركيه برگزار شد كه در پايان، بيانيه‌اي صادر گردید كه متاسفانه چند بند آن در محكوميت جمهوري اسلامي و حزب‌الله بود، در حالي كه موجوديت اصلي سازمان حول دفاع از آرمان‌هاي فلسطين و مبارزه با اشغالگري رژيم صهيونيستي است. به‌دنبال فشار عربستان و هم سويي برخي‌كشورهاي ديگر، ايران و گروههاي مقاومت به‌عنوان تروريسم و معظل اصلي در منطقه شناخته شدند.

وی اذعان کرد: موضع قاطع و انقلابي رهبر انقلاب در قبال بيانيه پاياني اجلاس سران کشورهاي اسلامي اقدام يک دولت وابسته و پوشالي به دشمني با حزب‌الله لبنان را محکوم و بيان داشتند که حزب‌الله لبنان وجوانان برومند آن چون خورشيدی مي‌درخشند.

امام جمعه ملکشاهی ضمن تبریک هفته سلامت گفت: انجمن خيرين سلامت در شهرستان تاسيس خواهد شد و از خيرين دعوت مي شود در اين اقدام بسيار مهم حضور داشته باشند.

خطیب جمعه ملکشاهی در پایان گفت: يک دستگاه سونوگرافي به شبکه بهداشت ودرمان شهرستان ملکشاهی وقف شده است و انشاءالله شاهد بهره برداري از دي کلينيک شهرستان با کمک مسئولين و خيرين حوزه سلامت باشيم.

 

منبع:ملکشاهی خبر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار