رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از دستگیری۶۷ متهم در زمینه اخلال در وضعیت اقتصادی کشور خبر داد.

 

به گزارش کناره ، سرهنگ بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ  با اشاره به فعالیت پلیس امنیت اقتصادی در طرح‌های مبارزه با جرایم اقتصادی گفت: ۶۷ متهم در زمینه اخلال در وضعیت اقتصادی کشور شناسایی و دستگیر شدند که در این زمینه ۳۸ پرونده برای آنها تشکیل شد.

وی افزود: همچنین در زمینه فرار مالیاتی سه متهم، زمین خواری سه متهم، اختلاس دومتهم و محکومان متواری ۱۳ متهم شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه ۱۰۴ متهم در مبارزه با جرایم امنیت اقتصادی شناسایی و دستگیری شدند، اظهار داشت: ۵۳ فقره پرونده در زمینه جرایم اقتصادی به ارزش یک هزار و ۸۷۳ میلیارد تومان تشکیل و ۱۰۴ متهم دستگیر شدند.

بهرامی گفت: اجرای ۹ مرحله طرح مبارزه با اخلال گران ارزی و بازدید از ۱۲ واحد صنفی، تشکیل ۳۴ فقره پرونده، دستگیری ۶۳ نفر متهم و کشف سه هزار و ۳۱۴ واحد انواع ارز به ارزش ۳۶ میلیارد تومان از دیگر اقدامات پلیس امنیت اقتصادی برای ایجاد نظم و انضباط در بازار ارز بوده است.

وی افزود: ۱۷ نفر از محکومان متواری پرونده‌های مالی که تحت پیگرد محاکم قضائی بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تأکید کرد: در زمینه مبارزه با قاچاق کالا ۷۷ فقره پرونده تشکیل و ۵۸۴ هزار و ۱۹۶ قلم کالای قاچاق اعم از لوازم خانگی، ابزار آلات، لوازم الکترونیکی و جانبی، پوشاک، تنباکو، مواد غذایی و غیره کشف شده است.

بهرامی ادامه داد: همچنین ۷۰۰ لیتر فرآورده‌های نفتی در این مرحله از طرح مبارزه با قاچاق کالا کشف شده است و ۴۶ خودرو از ۸۰ متهم دستگیر شده هم توقیف شده است./مهر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار