مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: برق دزد‌ها یا همان ماینر‌های غیرمجاز تا کنون ۶ میلیارد تومان برق مصرف کرده و پولش را هم نداده اند.مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: برق دزد‌ها یا همان ماینر‌های غیرمجاز تا کنون ۶ میلیارد تومان برق مصرف کرده و پولش را هم نداده اند.

 

به گزارش کناره ،علی اکبر نصیری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: در این استان تاکنون ۱۱۹ مکان غیرمجاز فعالیت ماینر(رمز ارز)  شناسایی و یک هزار و ۴۸۸ ماینر کشف و ضبط شده است.

او افزود : هر ماینر در هر شبانه روز ۱۸۰۰ مگاوات برق مصرف می کند و سرجمع برق مصرفی یک هزار و ۴۸۸ ماینر کشف شده در گلستان ۴ میلیون کیلو وات ساعت بوده است.

علی اکبر نصیری افزود: برای این میزان مصرف برق ۶ میلیارد تومان قبض برق صادر شده که تاکنون کمتر از یک میلیارد تومان آن واریز شده است.

این مقام مسئول ادامه داد : ماینرهای کشف شده در سه مانور جمع آوری در تاریخ های ۲۴ و ۳۱ خرداد ماه و ۱۷ تیرماه ضبط شدند.

نصیری گفت: بیشتر ماینرها در گلستان در منازل، مرغداری ها و باغ ها به صورت غیرمجاز فعالند و پیش بینی می شود دو هزار ماینر غیر مجاز دیگر در استان فعال باشد.

به گفته مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان، در حال حاضر ماینرها حدود ۳ تا ۴درصد برق مصرفی استان را به خود اختصاص داده اند و سه مرکز فعال رمز ارز در شهرستانهای علی آباد کتول، بندرگز و مینودشت با ۲۰۰ ماینر به علت کمبود تولید برق تا آخر شهریور از مدار خارج شده اند.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار