مدیرکل ارتباطات و فناری اطلاعات گلستان از هم استانی‌ها خواست با تماس با سامانه رایگان ۱۹۵ تخلفات دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان را گزارش کنند.

به گزارش کناره  به نقل از اداره کل ارتباطات، محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: شهروندان در صورت مشاهده تخلف در دفتر پیشخوان خدمات دولت سریعا با تماس با سامانه ۱۹۵ تخلف مورد نظر را گزارش دهند.

اوافزود: در روز‌های اخیر موضوعاتی همچون احراز هویت کد بورسی، خدمات سیم کارت و ... منجر به افزایش مراجعات مردم به دفاتر شده به صورتی که در برخی دفاتر شاهد برخی تخلفات از جمله اخذ هزینه بالاتر و موارد دیگر بودیم که با تماس مردم با سامانه ۱۹۵ توانستیم بخش عمده‌ای از این تخلفات را رسیدگی کنیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اشاره به رعایت حقوق شهروندی در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، تصریح کرد: با هدف مقابله با ویروس کرونا دفاتر موظف شده اند موارد ضروری از جمله حفظ فاصله مجاز، جلوگیری از تجمع افراد در دفتر و ... را برای حفظ سلامتی مراجعه کنندگان و خود رعایت نمایند؛ لذا در صورتی که این موارد رعایت نگردد با دفاتر برخورد خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه شهروندان تخلفات دفاتر پیشخوان خدمات دولت را به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارش کنند، ادامه داد: شهروندان می‌توانند زمان مواجهه با تخلفات دفاتر خدمات پیشخوان دولت باسامانه رایگان ۱۹۵ تماس بگیرند.

رئیس کمیته استانی تخلفات دفاتر پیشخوان دولت، همچنین با اشاره به ثبت گزارش‌های مردمی و پاسخگویی به شکایت‌های کاربران در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بنا به شرایط و ضوابط رسیدگی به تخلفات و اعمال مقررات دفاتر، گزارش‌ها و شکایت‌های دریافتی، پس از بررسی در کمیته استانی یا کشوری بررسی تخلفات، مشمول جریمه مالی، امتیاز منفی، تعلیق فعالیت یا لغو پروانه می‌شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار