فرمانده انتظامی شهرستان "بهشهر"، از شناسايي و دستگيري اعضای باند سارقان اماکن خصوصی با 25 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش کناره ، سرهنگ "ابراهیم شجاعی" در گفت و گو با  پايگاه خبري پليس، گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، باغات و منزل در "بهشهر" موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان "بهشهر"، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارقان را که با تشکیل باندی 3 نفره اقدام به سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان می کردند، شناسایی و دستگیر کردند.

وی، تصريح کرد: متهمان در بازجويي‌هاي به عمل آمده، تاکنون به 25 فقره سرقت از اماکن خصوصی، باغات و منزل در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده با قرار صادره از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی "بهشهر" با اشاره به اينکه برای ایجاد امنیتی پایدار و مقابله با سارقان همکاری مردم با پلیس امری الزامی است، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشكوك خودروها و افراد ناشناس خصوصا در ساعات پاياني شب، موضوع را سريعاً از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.


انتهاي خبر /

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار