در سالهای اخیر شاهد قدرت طلبی عده ای از لیبرالیسم ها در کشور بوده ایم عده ای که از هر حادثه ای به عنوان یک فرصت استفاده میکنند تا بتوانند به قدرت خود بی افزایند و در انتخابات پیروز شوند.

به گزارش کناره ، دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس  (ع) را؟!!!

در زمان قتل میترا استاد همسر شهردار تهران که به دست همسرش به قتل رسید لندن نشینان و رسانه های همسوی آنان در مرگ رسانه ای به سر می بردند و اگر کسی در داخل کشور نطقی کرد به دنبال تبرئه کردن و بی گناه نشان دادن شهردار تهران بودند و حقوق زنی وجود نداشت!!!!

امروز با قومی مواجه شدیم که قبلا در مرگ رسانه ای بودند و اکنون پیراهن چاک می زنند و به دنبال حقوق زنان هستند و از بدبختی زنان در ایران می گویند.

عده ای ارزش ها و اولویت های زنان ما را به سخره گرفته اند و مطالباتشان را از روی سکوی قهرمانی جهان ایستادن به سکوی استادیوم ورزشی برای دیدن ورزش رسانده اند.

طبق نظر سنجی های انجام شده هرگز مطالبه زنان ما رفتن به استادیوم ورزشی نبوده است اما اکنون دختران ما از پیشرفت در سطح کلان علمی و فرهنگی و ورزشی و... به ایستادن در میدان انقلاب و روسری از سر در آوردن رسیده اند....
حقوق زنان پیشرفتشان است یا روسری در اوردنشان؟


خانم سلحشوری حتما سری به منزل دختران مدال آور صحنه های جهانی بزنید که سهمشان از مدال ها فقط به دیوار اتاق قاب کردن بوده است و در سکوت رسانه ها به خانه بازگشتند قطعا در منزل آنان هم سوژه هایی برای پیروزی در انتخابات خواهید یافت.

در پایان عرض کنم ، دختر آبی و قرمز و سبز و بنفش هم فراموش خواهد شد چرا که دولت ها سالهاست در پاک کردن صورت مسئله مهارت دارند و تنها چیزی که باقی می ماند داغ پدر و مادری است که فرزندشان ابزار بازی عده ای شده است و ضعف رسانه های ما برای نشر خبر واقعیت و جلوگیری از نشر اخبار کذب.

دختران سرزمینم یادتان باشد ممکن بود دختر آبی هر یک از ما بوده باشیم مراقب باشید خطر لیبرال ها در کمین است مبادا با وارد شدن در بازی کثیفشان اهداف عالیه خود را به اهداف پوچ تبدیل کنید.

لعنت الله علی قوم الظالمين
والسلام علیکم و رحمته الله و برکاته


فاطمه فغانی
نائب رئیس سابق کنگره ملی همفکری بسیج دانش اموزی

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار