مدیر عامل مجمع توسعه ترویج ازدواج آسان جوانان استان گلستان از اعطای تسهیلات 20 میلیون تومانی به زوج‌های جوان این استان خبر داد.

 

به گزارش کناره ، محمدعلی محمدی‌نیک صبح امروز با گرامیداشت ایام شعبانیه در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تسهیلات 20 میلیون تومانی به زوج‌های گلستان اعطا می‌شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در این روزها شاهد آغاز زندگی برخی از زوج‌های جوان هستیم که ایام مبارک شعبان را به عنوان شروع یک زندگی انتخاب کردند و ما به عنوان خادمین زوج‌های جوان در مجمع ازدواج جوانان گلستان آماده ارائه خدمت هستیم.

مدیر عامل مجمع توسعه ترویج ازدواج آسان جوانان استان گلستان ابراز کرد: ارائه مشاوره‌های رایگان در طول هفته جوان برای زوج‌های استان گلستان از جمله فعالیت‌های مجمع ازدواج جوانان استان گلستان است.

محمدی‌نیک درخصوص ارائه تسهیلات به زوج‌های جوان خاطرنشان کرد: تسهیلات خوبی برای برگزاری مراسم جشن عقد و عروسی برای زوج‌ها تا سقف 20 میلیون تومان درنظر گرفتیم که متقاضیان می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند و مراسم جشن عقد و عروسی خود را برگزار کنند.

وی اذعان کرد: متقاضیان واجد شرایط برای دریافت تسهیلات ازدواج بلافاصله بعد از مراجعه به مجمع ازدواج جوانان گلستان به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند و بانک‌های عامل نیز به سرعت تشکیل پرونده می‌دهند و به سرعت متقاضیان می‌توانند از تسهیلات بهره‌مند شوند.

مدیر عامل مجمع توسعه ترویج ازدواج آسان جوانان استان گلستان یادآور شد: تسهیلاتی که به زوج‌ها تعلق می‌گیرد در راستای تهیه خرید کارت عروسی، فیلمبرداری مراسم، عکسبرداری، تزیین ماشین عروس، سفره عقد، تالار و پذیرایی و سرو غذا تعیین شده است در حقیقت پک کامل برای ارائه خدمات در راستای برگزاری یک مراسم عقد و یا عروسی به زوج‌ها درنظر گرفته شده است.

محمدی‌نیک اذعان کرد: قراردادی با واحدهای صنفی مختلف در راستای برگزاری مراسم عقد و عروسی برای برگزاری مراسم عقد و عروسی منعقد شده است و جوانان می‌توانند از تسهیلات ویژه برای برگزاری مراسم عقد و عروسی خود استفاده کنند.

وی تصریح کرد: تعاونی مصرف زوجین به عنوان یک پایلوت طرح ملی در شهرستان گرگان راه‌اندازی شده است و در این طرح بالغ بر یک‌هزار کالای جهیزیه که عموما کالاها تولید داخل هستند و زوجین به تعاونی مصرف مراجعه می‌کنند و تا سقف 20 میلیون تومان کالا خریداری کنند.

مدیر عامل مجمع توسعه ترویج ازدواج آسان جوانان استان گلستان خاطرنشان کرد: تنوع کالاها بالا است و افراد می‌توانند در اقساط بلندمدت وجه را پرداخت کنند در حقیقت 20 میلیون تومان برای برگزاری مراسم عقد و عروسی درنظر گرفته شده است و 20 میلیون تومان برای خرید جهیزیه زوج‌های جوان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار