نایب رییس هیات والیبال گلستان گفت : تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران با حضور 2 ورزشکار گلستانی برای برگزاری اردوی آماده سازی برون مرزی راهی کشور تایلند می شود.

 به گزارش کناره ، مرضیه ابراهیم زاده  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : تیم ملی امشب (پنجشنبه شب ) تهران را به مقصد بانکوک ترک می کند و زهرا خان محمدی و مونا آشفته گلستانی های حاضر در اردو ، به همراه دیگر ملی پوشان در پانزدهمین مرحله تمرینات آماده سازی تیم والیبال جوانان دختر شرکت خواهد کرد .

وی بیان کرد: تیم ملی در بانکوک شش روز تمرین می کند و در این مدت علاوه بر پیگیری تمرینات توپی و بدنسازی، پنج دیدار دوستانه و تدارکاتی با حریفان تایلندی برگزار خواهد کرد.

به گفته وی؛ تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران خود را برای نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر 19 سال آسیا که از 20 خرداد با حضور 16 تیم به میزبانی شهر باک نین ویتنام برگزار می‌شود، آماده خواهد کرد .

رقیه جهانی، فاطمه عنایت، زهرا زهدی، زهرا صالحی، فریماه عرب چوبدار، آیتک سلامت، فاطمه صبوری، الهه حلاج، اسما سعیدی، بهار بهرامی نیا، هانیه مهدیزاده، مهرنوش سالاری، زهرا کریمی، عسل رضایی و مریم حبیبی، 15 بازیکن دیگر حاضر در این اردوی برون مرزی هستند.

گلستان یکی از استانهای مطرح و مملو از استعداد در رشته ورزشی والیبال است که مردان و زنان این استان از سال های گذشته تاکنون در تیم ملی و باشگاه های ایران به موفقیت های زیادی دست یافته اند.

مهسا صابری و فرنوش شیخی دو ملی پوش زن پرافتخار گلستان هستند که در سال های گذشته به همراه تیم ملی و باشگاهی خود در مسابقات گوناگون داخلی و خارجی درخشیدند .

صابری در فصل گذشته لیگ برتر والیبال زنان کشور عضو تیم بهنمیر مازندران بود و به همراه این تیم در جایگاه سوم کشور قرار گرفت .

فرنوش شیخی دیگر ملی پوش والیبال گلستان پس از ازدواج با کاوه رضایی فوتبالیست نامدار ایرانی و مهاجم تیم شالروای بلژیک به همراه همسرش راهی این کشور شده است.

انتهای پیام /

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار