یک آسیب شناس اجتماعی گفت: با کاهش حساسیت‌ها و بدون توجه به مشکلات گذشته و مسائل آینده افراد می‌توانند یک زندگی شاد و موفق داشته باشند.

 به گزارش کناره، جعفر بای اظهار داشت: برای اینکه دنیا بر وفق مراد انسان‌ها باشد و به اصطلاح کبکشان در سال جدید خروس بخواند افراد می‌توانند برای خود یک نوع شادی کاذب ایجاد کنند و در طی زندگی روزمره بدون توجه به مشکلات گذشته خود و همچنین مسائلشان در زمان آینده برای زندگی حال خود یک برنامه ریزی مدون و لذت بخش داشته باشند.

وی بیان کرد: هنگامی که افراد به خاطر یک مسئله‌ یا اتفاق خوشایند بیش از حد انتظار احساس رضایت می‌کنند و از آن لذت می‌برند به اصطلاح دنیا بر وفق مرادشان است.بای ادامه داد: برای اینکه یک زندگی شاد داشته باشیم باید نسبت به زندگی دیگران حساسیت نشان ندهیم و غصه امکانات دیگران را نخوریم و همیشه سعی کنیم بر حسب توانایی‌مان کمک حال  سایرین باشیم تا زندگی مطابق میل ما سپری شود.وی عنوان کرد: افراد وقتی به راحتی از موضوعی گذشت کرده و حساسیتی نسبت به آن نشان نمی‌دهند یک نشاط و شادابی برای خود و حتی اطرافیان ایجاد می‌کنند و این مسئله سبب شده تا از دنیا رضایت کافی را داشته باشند.بای تاکید کرد: برای داشتن یک زندگی شاد افراد باید اهداف خود را به 4 دسته بلند مدت، میان مدت، کوتاه مدت و اهداف لحظه‌ای تقسیم بندی کنند و برای هر یک برنامه ریزی جداگانه‌ای بر حسب امکانات و توانمندی‌های خود داشته باشند.
وی گفت: برای داشتن یک زندگی موفق و بر وفق مراد افراد باید کیفیت زندگی خود را بر حسب توانایی‌های خود ارتقا دهند و این کار با یک برنامه ریزی هدفمند انجام می شود.
 
این آسیب شناس اجتماعی بیان کرد:خودتان را غرق مطالعه و موسیقی کنید و کتاب ها، مقاله ها و مجله هایی بخوانید که به شما کمک کنند بتوانید افکارتان را تغییر و درکتان را افزایش دهید. فیلم ببینید یا به موسیقی هایی گوش کنید که برای شما الهام بخش باشند و برای تغییر تشویقتان کنند.
 
وی با اشاره به اینکه تقلید از سبک زندگی دیگران گاهی نیز سودمند است،گفت: از تجربه و نظرهای کسانی که عاشق طرزتفکرشان هستید و آرزو دارید مثل آنها باشید، استفاده کنید. اگر زنده هستند که این کار بسیار ساده است و اگر در قید حیات نیستند می توانید از آثارشان بهره بگیرید.
 
بای در پایان یادآور شد: روی آنچه به نتیجه می رسد، تمرکز کنید. خیلی از افراد در پیداکردن راه هایی که به نتیجه نمی رسند، استادند و به همین دلیل هیچ تلاشی هم نمی کنند. انرژی منفی را در خود انباشته نکنید. انرژی های مثبتتان را افزایش دهید و روی چیزهایی تمرکز کنید که به درد شما می خورند و به نتیجه می رسند.
 
انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار