مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان گفت: بخشودگی جریمه حق بیمه کارفرمایان خوش حساب از ٢٧ خرداد امسال آغاز شده و تا ٢٧ شهریور به مدت سه ماه ادامه دارد.

 به گزارش کناره،  "محمد حیدری نژاد" مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان بمناسبت گرامیداشت هفته تامین اجتماعی در گفتکو با خبرنگاران با بیان مطلب فوق گفت: در راستای اجرای آئین نامه ماده ١٣ قانون حداکثر استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی و صنعتی و نیز اقتصاد مقاومتی تمامی کارفرمایانی که بنا به دلایل مختلفی از جمله نوسانات ارز و نیز تحریم های سال های گذشته نتوانستند به تعهدات بیمه ای خود عمل کنند می توانند به شعب این سازمان در سراسر کشور مراجعه کنند و از بخشودگی حق جریمه برخوردار شوند.

وی افزود: امیدواریم با همکاری سازمان صنعت و معدن، اتاق بازرگانی و بانک ها با شناسایی و تایید اینگونه واحدهای نیازمند کمک و همراهی با بخشودگی جریمه حق بیمه آنها و نیز حمایت های دیگر قدمی در راستای تقویت تولید در استان برداریم.

"حیدری نژاد" با بیان اینکه حدود نیمی از مطالبات معوق این استان مربوط به همین جریمه حق بیمه است عنوان کرد: تمامی واحدهایی که دارای شرایط بوده و از سوی اصناف مربوطه به عنوان واحد تولیدی معرفی شوند می توانند تا روز ٢٧ شهریور سالجاری از این فرصت بخشودگی استفاده نمایند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان به کمک هدیه زوج های جوان بیمه شده نیز اشاره کرد و گفت: هر زوجی که تا پنج سال قبل از ازدواج سابقه پرداخت حق بیمه به مدت ٧٢٠ روز داشته باشند یک ماه به عنوان پاداش به آنها پرداخت می شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار