مجمع آذری زبان های ایران با صدور بیانیه ای از دکتر نور محمد تربتی نژاد منتخب مردم گرگان و آق قلا " از لیست امید" برای ریاست کمیسیون کشاورزی در مجلس دهم حمایت کرد .

 به گزارش کناره، علی یازرلو سخنگوی مجمع آذری زبان های ایران اعلام کرد همانگونه که در انتخابات هیات رئیسه مجلس بطور قاطع از نایب رئیسی جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان اعلام حمایت کردیم ، یکبار دیگر حمایت قاطع خود را از آقایان  الیاس حضرتی برای ریاست کمیسیون اقتصادی و نور محمدتربتی نژاد برای ریاست کمیسیون کشاورزی مجلس دهم اعلام می نماییم.

متن بیانیه به این شرح است :

حال که به حول قوه الهی  با اعتماد و همدلی مردم  و با اتخاذ تدابیر منبعث از عقلانیت منتخبین ملت در مجلس دهم با  انتخاب هیات رئیسه ای متفاوت و مرکب  از همه طیف های سیاسی شاهد مجلسی پویا و سرزنده و شاداب در سپهر سیاسی کشور هستیم.

مجمع آذری زبان های ایران ضمن قدر دانی مجدد از حضور پر شور مردم در حمایت از نامزدهای لیست امید در سزاسر کشور.به منظور ارج نهادن بر خواسته ها و مطالبات اساسی مردم که همانا رویکرد گردش نخبگان و اعتقاد به اصل شایسته سالاری است.

خواستار حاکمیت عقلانیت و تدبیر و تلاش برای تعامل و همدلی بیش از پیش میان نمایندگان و طیف های سیاسی کشور بوده و در همین راستا دکتر الیاس حضرتی را با عنایت به تجارب فراوان در عرصه قانونگذاری برای ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس دهم و آقای نور محمد تربتی نژاد را با توجه به اینکه متولد سرزمین سبز ، استان گلستان قطب کشاورزی کشور بوده و چهره ای است که به موانع و مشکلات این حوزه درد آشنا می باشد به ریاست کمیسیون کشاورزی مجلس دهم معرفی مینماید.

در خاتمه با درخواست از کلیه نمایندگان آذری زبان و بویژه منتخبین لیست امید که با اعتماد وحمایت قاطع جریان فکری اعتدال و اصلاحات وارد مجلس شورای اسلامی شده اند در خواست می کند تا ان شاءالله با تشریک مساعی و همدلی و با رای قاطع خود به این عزیزان در انتخاب روسای کمیسیون های اقتصادی و کشاورزی مجلس دهم خط جدیدی را در مسیر خدمت رسانی به ملت فهیم و صدیق ایران زمین ترسیم کنند.

مجمع آذری زبان های ایران.  25 خرداد۹۵

 

منبع:گلستان ما

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار