فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از غرق شدن خواهر و برادری که در حال گرفتن عکس سلفی به داخل رودخانه خروشان در منطقه “لارک مرزن آباد” سقوط کردند خبر داد.

 به گزارش کناره ، در ساعت 12 ظهر روز جمعه 14 خرداد ماه سال جاری اعضای یک خانواده که حین مسافرت در حال استراحت در کنار جاده چالوس حوالی رودخانه “لارک مرزن آباد” بودند، دختر خانواده به نام “زهرا – ش” 22 ساله که برای گرفتن عکس سلفی از خود روی صخره سنگی رفته بود، دچار سرخوردگی شد و به داخل رودخانه سقوط  کرد.

براساس این گزارش، با سقوط دختر خانواده و غرق وی در رودخانه خروشان، برادرش به نام “نعمت” 26 ساله برای نجات خواهرش وارد رودخانه شد که به علت شدت و سرعت آب رودخانه هر دو نفر غرق شدند.

سرهنگ “علیرضا قدیمی” فرمانده انتظامی شهرستان چالوس با تایید این خبر و با اشاره به وقوع حادثه از اعزام تیم های امداد و نجات و ماموران انتظامی منطقه به محل حادثه خبر داد و افزود: با ناپدید شدن این دو نفر در امواج خروشان رودخانه،جسد دختر 22 ساله سه کیلومتر پایین تر از محل حادثه کشف شد.

وی گفت: تاکنون جسد برادر 26 ساله پیدا نشده و تلاش نیروهای امدادی و جمعیت هلال احمر و ماموران انتظامی برای کشف جسد برادر همچنان ادامه دارد.

سرهنگ قدیمی با اشاره به برخی شایعات در خصوص وقوع خودکشی و برخی مطالب کذب در خصوص وقوع این حادثه در برخی شبکه های اجتماعی، به مسافران توصیه کرد: سفر خود را با چنین رفتارهای مخاطره آمیزی به خطر نیاندازند و همواره مراقب فرزندان خود باشند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار