رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران قفس طاغوت را شکستند و آزاد شدند و قفس امریکا باید شکسته شود تا جهانیان آزاد شوند.

 

به گزارش کناره، سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهدای مدافع حرم نماد تفکر انقلاب اسلامی هستند ، اظهارکرد: امروز استکبار جهانی به سرکردگی امریکا در جهت جلوگیری از پیشرفت و گسترش اسلام که در قلب امریکا و اروپا درحال پیشرفت است هرکاری را انجام می دهد.

وی در ادامه به ایجاد داعش توسط امریکا اشاره کرد و افزود : تمام تلاش امریکا این است که از طریق تکفیری ها چهره اسلام را مخدوش کند تا جهانیان را از اسلام دور نماید .

سردار نقدی با تاکید براینکه یکی از دلایل پیدایش تکفیری ها اختلاف افکنی بین شیعه و سنی است ، افزود : در این 37 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد امریکا هر تلاش که توانست بر علیه ایران و اسلام انجام داد و از شکست های که خورده است عبرت نگرفت .

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی دست غارتگران را قطع کرده و ساده لوحی است فکر کنیم با مذاکره می توان با دشمن به توافق رسید ذات آنها دشمنی است و اگر دست از دشمنی بردارد که امریکا نیست .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت : امریکا در طول دوران تشکیلش همیشه در حال تجاوز به کشورهای مختلف بوده میلیون ها انسان بیگناه را کشته چطور می شود چنین موجود درنده ای یک شبه تغییر کند.

سردار نقدی در ادامه اذعان داشت : برخی می گویند از حمله امریکا نجات پیدا کرده ایم ، امریکا وضع بسیار آشفته در درون خود دارد چطور می تواند چنین کاری انجام دهد خود رئیس جمهور امریکا سال گذشته گفت از زمان حمله به برج های دو قلو تاکنون 450 هزار نفر امریکایی با سلاح گرم کشته شده اند این وضع داخلی امریکا است .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امریکا دنیا را غارت می کند و با دزدی دارد زندگی می کند ، گفت: ایثار ، جهاد و مقاومت مردم تمام سلاح های امریکا را از دستش گرفته و تنها سلاح امریکا امروز نفوذ است .

وی مهمترین خطر امروز را خطر نفوذ دانست وگفت : اگر از این ترفند دشمن و خطر نفوذ عبور کنیم با یک دشمن کاملا خلع سلاح شده رو به رو شده ایم و میدان بزرگی برای پیروز های گسترده برای ایران فراهم می شود.

سردار نقدی در ادامه افزود: اگر مبارزه با استکبار با بصیرت و ایستادگی ملت ادامه پیدا کند پیروزی های بزرگی را بدست خواهیم آورد سرگروه های حلقه های صالحین بصیرت را باید با معنویت ، رفاقت و با اخلاق انتقال دهند .

سردار نقدی با بیان اینکه امروز باید مراقب نفوذ دشمن باشیم، اظهار داشت: ما امروز نیاز به بصیرت داریم و فریب دشمن را نخوریم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار