دادستان عمومی و انقلاب گالیکش از سرنخ های جدید  از  سارقان مسلح طلافروشی  این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش کناره به نقل از گلستان ما ؛ عبدالحمید کریمی دادستان عمومی و انقلاب گالیکش گفت: بررسی شواهد و سرنخ های به جا مانده از سارقین  ما را یک گام به شناسایی و دستگیری سارقان نزدیک تر کرده است.

وی افزود : سارقین چهار نفر بودند که با بستن راه اصلی شهر به سرقت از یک طلافروشی در شهرستان گالیکش اقدام کردند.
 
وی تصریح کرد : سارقان با شلیک تیرهای هوایی از اسلحه کلاشینکفی که همراه داشتند بین مردم رعب و وحشت ایجاد کردند .
 
مردم به خودروی پلیس راه ندادند / پلیس به موقع سر صحنه نرسید
 
دادستان عمومی و انقلاب گالیکش در ادامه گفت: باریک بودن راه اصلی داخل شهر و  ترافیک شدید خیابان از یک سو و  و راه ندادن خودروها به ماشین های پلیس ، سبب شد ماموران به موقع به صحنه ی سرقت نرسند .
 
وی تصریح کرد: همین امر سبب فرار سارقان و ادامه ی تعقیب و گریز به سمت کلاله شد .
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش در ادامه افزود: سارقان در این تعقیب و گریز پس از درگیری با ماموران انتظامی و از کار انداختن خودروی پلیس با شلیک گلوله ، موفق به فرار شدند.
 
کریمی افزود : خوشبختانه در سرقت دیشب کسی کشته نشد و فقط یکی از مردم حاضر در صحنه که می خواست مانع فرار سارقان شود زخم سطحی برداشته است .
 
وی با بیان این که دادستانی دستورات لازم برای دستگیری و شناسایی این افراد را صادر کرده است گفت :  متهمان تحت تعقیب قضایی قرار دارند.
 
کریمی در ادامه سخنان خود بابیان این که هنوز نمی توان درباره ی میزان دقیق طلاهای سرقت شده اظهار نظر کرد  هم گفت :  با توجه به فرصت اندک سارقان ، امکان سرقت طلای زیادی برای آنان فراهم نبوده است.

سرقت مسلحانه از طلافروشی گالیکش ساعت بین 20:40 تا 20:55 دققیه دیشب روی داد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار