صبح امروز تعدادی از مردم گرگان از نبود پزشک متخصص کودکان در درمانگاه بیمارستان طالقانی گرگان انتقاد کردند .

 

به گزارش کناره به نقل از گلستان ما ؛ در دومین روز از تعطیلات عید نوروز سری به شهر زدیم و اتفاقا یکی از مکانهایی که خیلی شلوغ بود و مورد توجه ما قرار گرفت درمانگاه کودکان بیمارستان طالقانی واقع در بلوار شهید شکاری گرگان بود.

متاسفانه این درمانگاه از صبح تا ساعت 14 فقط با یک پزشک عمومی یعنی دکتر حق شناس کار می کرد و در جواب افرادی که دنبال متخصص بودند می گفتند تا پایان ایام نوروز متخصص نداریم .

نگاه های پراسترس و نگران والدین و چهره های مغموم کودکان بیمار نشان از این می داد که آنها نیازمند خدمت و رسیدگی هستند اما چرا پزشکان متخصص این بیمارستان در ایام نوروز نیستند.

بهتر بود مسئولین دانشگاه علوم پزشکی گلستان و بیمارستان طالقانی فکری برای ایام نوروز می کردند چون بحث سلامت افراد مخصوصا کودکان در ایام نوروز که فصل تناول شیرینی و تنقلات می باشد زیاد است .

این موضوع می طلبید تا با یک برنامه ریزی مناسب این بیمارستان از وجود اساتید و پزشکان متخصص کودکان بهره می برد تا خانواده ها در این ایام نگرانی نداشته باشند و از روزهای نوروز همانند سایر مردم لذت ببرند .

همچنین خوب بود پزشکان متخصص هم کمی با از خودگذشتگی در ایام نوروز برنامه ریزی می کردند مانند پرسنل انتظامی ، هلال احمر و مدیران دولتی مسئول در ایام نوروز که تعطیلات را به دو بخش اول و دوم تقسیم می کردند و به کار خودشان هم رسیدگی کردند.

وانگهی در شان مرکز استان نیست که اینگونه تهی از متخصص باشد ، ممکن است بسیاری از مسافرین و یا گردشگرانی که فرزندان آنها دچار بیماری شوند بخواهند به این مکان مراجعه کنند.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار