جانشین انتظامی استان کردستان با تاکید بر تشدید اقدامات پلیسی در روزهای آخر سال گفت: رشد 148 درصدی کشفیات مواد محترقه نسبت به مقدار مشابه در سال گذشته با کشف 6 میلیون و 357 هزار و 754 عدد انواع مواد محترقه بوده است.

 به گزارش خبرگزاران، سرهنگ آژنگ در جلسه پایش راهبردی جرایم انتظامی کردستان اظهار داشت: تمام اقدامات و راهکارهای پلیس در جهت آسایش مردم صورت می‌گیرد و مأموریت انتظامی در این خصوص تحت هیچ شرایطی تعطیل‌بردار نیست.
وی با تاکید بر تشدید اقدامات انتظامی شبانه‌روزی جهت آسایش و آرامش هرچه بیشتر مردم افزود: با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی سال می‌بایست فرماندهان برنامه‌های پیشگیرانه کارآمد را در حوزه استحفاظی خود پیاده و در این راستا تلاش مضاعفی کنند.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف 73 درصدی کل سرقت‌ها در 15 روز اخیر عنوان کرد: با توجه به تدابیر فرماندهان، عملکرد چشمگیری در کشف انواع سرقت از جمله، سرقت خودرو، کش رو زنی و کشف محتویات و داخل خودرو، احشام و... داشتیم و دستگیری سارقان حرفه‌ای و باندهای سرقت در این خصوص از حیث عملکرد تامینی برای تعطیلات نوروزی مهم و قابل توجه است.
سرهنگ آژنگ به رشد 17 درصدی دستگیری قاچاقچیان اشاره و عنوان کرد: قریب به 35 میلیارد ریال ارزش کالای قاچاق کشف شده در 15 روز اخیر است که این مقدار رشد 25 درصدی نسبت به عملکرد مورد انتظار در ارقام مبنا را نشان می‌دهد.
آژنگ همچنین به کاهش 36 درصدی تصادفات فوتی درون و برون‌شهری تاکید و در مورد کشف مواد مخدر هم به افزایش 135 درصدی اشاره و دستگیری 90 نفر معتاد و 26 نفر خرده فروش در این خصوص را تصدیق کرد.
جانشین انتظامی کردستان در خاتمه برخورد توام با رأفت اسلامی کارکنان در مأموریت‌های منتهی به آخر سال را عنوان و تصریح کرد: به جهت جنب‌وجوش مردم در این روزها و شلوغ شدن مراکز خرید انتظار می‌رود ضمن پررنگ شدن اقدامات پیشگیرانه فرماندهان، همکاران نیز در برخورد با مردم نهایت ادب و رأفت اسلامی را لحاظ کنند.
گفتنی است رشد 148 درصدی کشفیات مواد محترقه نسبت به مقدار مشابه در سال گذشته با کشف 6 میلیون و 357 هزار و 754 عدد انواع مواد محترقه و کشف 100 درصدی کلاسه‌های قتل و رشد 20 درصدی دستگیری اراذل و اوباش از اهم عملکرد مثبت فرماندهی انتظامی کردستان در 15 روز اخیر است که سرهنگ آژنگ در این جلسه به آن اشاره کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار